AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ TAK KU SANGKA , TAK KU DUGA ><'' ♥
written on 05 November 2011 @ 5:34 AM ✈{ }

OKAY BLABLABLAA ~
Aku punya jantung laju macam baru lepas main lumba lari .
Padahal aku stay dok diam jea dari tadi .

ADA SATU BERITA RAHSIA .
But make sure kau neyy bukan jenis orang yang mulot tempayan / minah kepoh / busyybody okayy  .

Tadi aku dah memberanikan diri untu buad sesuatu yang diluar jangkaan . Okay benda neyy mungkin simple bagi kau tapi Tak semudah tuu bagi akuu . 

Perempuan ney lain dari yang lain . Aku tak berani nak usha dea sebelum neyy atas sebab sebab tertentuu . Tapi hari neyy diluar kewarasan akal aku dah tegur dea dan buad buad macam dah mesra gila dengan deaa . HAHA ! Memang malam ney aku punya penyakit malu dah lari !

Tapi aku puass . Even dea layan aku macam nak tak nak jeaa , tapi atleast aku dah tunaikan tanggungjawab aku tegur saudara se-islam aku kann . Hee ~

And now aku nak biarkan satu dunia tahu yang aku tak salahkan perempuan neyy . Aku jugak tak salahkan memane pihakk . Dan aku yakin , satu hari nanti semua akan terbongkar macam ape yang aku pk kann . Soory aku bukan budak mentah yang boleh korang tipuu macam tuu jeaa :)

CHALOO ~
 



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥