AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Facebook **, ♥
written on 07 November 2011 @ 11:21 PM ✈{ }

MUKA BUKU !
tipu lah kalau kau takde kan ?

Okay sekarang aku nak tanye ape tujuan kau buad binatang benda tuu ? Komfem ah nak cari kawan , nak tambah kawan kann ? Bukan untuk gaduh dan y sewaktu dengannya . #Tapi kalau kau neyy tukang FAKE account orang tuu lain lah cerita kann . tuu memang kau saje nak cari pasal , dah lama hidup agaknyaa .

Tapi aku tak faham dengan perangai seseseseetengah manusia yang ada muka buku neyy , ada jugak yang suka nak maki maki orang , ada jugak yang ttbe nak terasa dengan status orang *padahal status tuu takde kene mengena dengan dea punn* , ada yang sebok nak berjiwang jiwang ahh haihh dah macam ASTRO #Macammacamadaa . Kau nak pergi mana weyy dengan perangai kau yang macam tuu ?

Ehem , Aku cakap macam tuu , macam lah aku tak kan . Aku pun pernah memaki orang kat tempat tuu . Tapi aku rase aku tak membuka aib sesorang tuu . Kau terasa ? Lantak kau ahh ! Kesah pulak aku enn . Huh !

Cuma satu aku nak cakap , bila kau nampak aku buad status yang mengarut kat FB tuu , aku saje jea nak hilangkan bosan aku . Tak semestinya setiap status aku ada kenemengena dengan aku dan tak ditujukan untuk sesape punn tapi ape yang terlintas kat kepala hotak akuu . Soo harap maklum ^^, KBAII ~


PEACE NO WAR :)





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥