AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ 11 / 11 / 11 **, ♥
written on 11 November 2011 @ 3:44 AM ✈{ }

CANTIK SANGAT KEA TARIKH HARI NEY ?
erk , MEMANG CANTIK PUNN !
#bukan senang nak dapat .

TETTT ~

Semua orang berlumba lumba nak dapat kenangan yang terbaik untuk hari neyy . *TERMASUK AKU* . Aku nak sangat dapat something yang special hari ney . Yelah something special tuu boleh buad aku ingat tarikh neyy sampai bila bila .

Tapi kau nak tahu ape yang aku dapat ?
Aku dapat KEBAHAGIAAN :)
#kau ade ? baguslah kalau kite sesame Happy ^^,

Semua orang yang aku sayang dah buad aku happy hari neyy . Credit bebanyak untuk dyorangg . Bukan nak cakap yang selama neyy aku tak dapat kebahagiaan tuu tapi kebahagiaan kali neyy lain dari yang lainn . *AKU SUKA* ;)

FATIN SYAFIQA : Kau nak tahu something ? Aku sayang kau bebanyak sayang . Kau dah banyak tolong aku . Kau kawan TERBAIK aku ahh . Even aku baru kenal kau tahun neyy , tapi aku rasa hampir 99.9% kisah hidup aku yang kau tahu . Dan aku tahu , bukan mudah nak dengar cerita aku , bukan mudah nak nasihatkan aku . Aku selalu kacaw kau memalam . Aku call kau pukol 1.30 pagi sebab aku perlukan someone yang boleh teman aku mase tuu . Thx sayangg ;)

SITI KHADYJA : Aku nak kau tahu , aku pun sayang kau jugak . Thx sebab kau sudi jadi kawan aku sepanjang tahun neyy . Aku nak mintak maaf sebab aku tampar muka kau harituu . Masa tuu aku betul betul tade mood . Aku dah warningg kau , tapi kau buad jugakk , memang tuu makan dea . Soory sayang . Thx jugak sebab dah teman aku tadi . Satu jam aku biarkan kau sorang sorang . Nasib lah kau berteman kan laptop kalau tak komfem kau dah blaa kan ? Soory again ^^,

SHARIFAH NOORWARDIAH SHEENA : Yeahh , kau kawan aku yang paling lama since kita form1 lagi kan ? That mean dah masuk 5tahun kau jadi KAWAN TERPALING BAIK aku dan aku dah faham sangat dah perangai kau yang BLURR tuu . Tapi sejak kebelakangan neyy aku perhatikan , kau makin aktif doee . Dah service gear ea sayang ? HAHA xD ! Thx sebab kau dah sudi jadi kawan aku . Kau setia orang nyee . Sampaikan aku dah banyak kali tukar boyfiee pun kau masih  lagi dengan Capital I tuu . Aku kat sini doakan kebahagiaan korang keyy . Hope kau kekal dengan dea sampai akhir hayat :) And last one , If kau ade masalah , aku sentiasa ada kat sisi kau . Jangan simpan sorang sorang taw nanti boleh jadi gilaa ^^,

ANNIZ ANNAFFIRRA : Wah , budak neyy kalau aku tak suka , aku tak tahu lah apa masalah aku . Kau kawan aku yang tak pernah bermasalah . Eh cop , pernah lah ! time kau kena curik dari V.O.G.E.H tuu . Ingat lagi ? HAHA ! Time tu aku marah . Aku sanggup buad ape jea demi dapatkan kau semula dan finally impian aku tercapai . Nasib aku baik sebab tak kehilangan kau sebagai kawan terpaling baik aku . Sayang , aku mintak maaf kalau adapapee tindakan aku yang dah buad kau terasa . Aku harap kau faham tujuan akuu . Harituu aku dah cerita semua dekat kau kann . Renung renungkan lah okay . Aku buad macam tuu sebab aku tanak kehilangan kau , Aku takut kau tak boleh terima akuu --, Soory . And now aku nak ucapkan SELAMAT BERJAYA untuk mengembangkan bakat kau dalam bidang muzik tuu . Aku kat sini bagi kau sokongan 250% okayy . Ingat tuu :*

Aku happy gila dapat gelak gelak sampai tak ingad dunia dengan korang tadi .
Lagi 2hari sekolah , that mean lagi shari jea kita dapat habiskan masa bersama .
Time cuti nanti mesti jarang jumpa kann . 
Aku akan rindukan gelak tawa dan cerita korang ><''

MUHAMMAD YUSOFF : Sumpah aku cakap kau dah gemok *SOORY* hihi xD . Thx sayang dah buad sy happy hari ney . Dapt tengok muka awak jea , semua masalah sy dah hilang . Tapi masalah sy bertambah banyak bila tengok muka awak masa memula datang tadi . Kusot gila ! Hm , awak tak sihad kea ? Asal muka nampak pucat jea :/ Even banyak mana punn aktiviti kompang awak tu , kesihatan jangan lah lupa nak jaga . Tu yang utama . Faham ? Okay FULLSTOP ! Hm , sy nak mintak maaf neyy , sy sedar sejak kebelakangan ney kita asek gaduh jea kan dan sy langsung tanak mengalah . Imsoory okayy --, Promise tak buad lagi . And sy nak mintak maaf sekali lagi , sy tahu awak dah tahu something kan , okay sy bukan sengaja nak sembunyikan benda tuu , cuman tak sempat nak bagitahu jeaa . Sy harap awak maafkan sy ^^, And lastly sy nak awak tahu yang sy sayang gila gaban kat awak . Thx dah jadi teman sy selama tujuh bulan ney . Muahh :*

ILEBIUU :*




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥