AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ HILANG DAN LENYAP **, ♥
written on 30 November 2011 @ 12:34 AM ✈{ }

Tajuk macam jiwang kenn ?
Erk , tak jiwang mana pun lebih kepada kehilangan yang membawa kesedihan . 
FINE !!

Ney just ape yang aku rase . Kau terasa ? Err tacingg benoo . Kau tak tahu crita , soo diam . Rasa tertarik just teruskan pembacaan anda , but sumpah aku halau kau bila kau ada niat nak menjaja cerita aku :) Bye sayangg !


First , aku hilang kau . Kau yang aku angap sahabat . Kau yang aku anggap kakak . Kau yang aku anggap adik dan kau yang aku anggap anak aku . Yea aku tahu memang semua bermula dari aku . Aku salah , Aku degil , Aku yang keras kepala . Aku punca segala galanyaa . Tapi sebab ape , aku buad sebab aku sayang kau doee . Aku takut aku rindu bila lama tak jumpa kau nanti . Aku takut aku sunyi bila lama tak dengar suara kau nanti . Pernah kau pk tak sayang yang aku banyak lebihkan kau berbanding family aku sendiri . Aku tak harap apape daripada kau . Aku cuma nak kau faham ape yang aku rasa . Susah kea sayang . Susah sangat kea ape yang aku mintak tuu .

Okay alasan yang ade kat hotak kau sekarang aku terima . Aku tak pakai handphone . Tapi ade cara lain lagi yang boleh kau guna . Rumah aku ada telefon . If kau call and mintak aku call balik punn aku tak kisah . Aku boleh call cuma bagi aku RM 0.10 jea dari credit kau yang berlambak tuu . Takan lah save nak text boyfiee sampai RM 0.10 punn tak boleh nak sedekah kat aku weyy ! hmm --, Its okay aku tak paksaa .

Satu petang aku duduk depan rumahh . Ttiba aku nangiss . Awalnyaa aku tak sedar . Tapi disebabkan ade kucing yang kacaw line , ngee kantoii . Cengengg ? Yess , memang aku cengengg . Aku cengeng sebab aku teringatkan kau . Aku rindu kat kau . Aku nak peluk kau . Aku nak gelak sama dengan kau . Nak kongsi cerita dengan kauu . Nak buad aktiviti kita macam selalu sama samaa . Kau ade rasa macam tu ? Aku harap ade sayangg . Sebab aku tanak aku hilang dari hati kauu . Dan aku tanak kehilangan kau .

Apa yang dea cakap buad aku pk balik . Betul kea aku ney dianggap dalam hidup kau ? Betul kea selama ney aku kawan kau ? Betul kea selama ney aku adik kau ? Betul kea selama ney aku kakak kau ? Betul kea selama ney aku MAK kau ? Ataw benda tuu .... ahhhhh aku malas nak pk !!!

Buah hati pengarang jantung penghidup nafas penyubur nyawa . Okay yang ney khas untuk kau . Ikhlas dari hati akuu . Kau tak suka , boleh sign in blog aku dan delete benda neyy :)

Aku rindu kau . Aku tahu ape yang kau rasa . Kau dah muak dengan ayat aku tu kenn ? Kaua selalu kata aku BERBUAL . Cakap tanpa pk . Yess its not really me . Oopz ! Aku cakap berdasarkan ape yang aku rasa dan ape yang aku pk . Dan sangkaan kau tuu meleset sama sekali . Im soory . Tindakan aku , tingkah laku aku bukan macam ape yang ade kat dalam otak aku . Kat luar maybe aku nampak kerek , simple tak kesah and whatever lah kann , tapi hati aku sensetif doee . Thx sebab kau cakap aku gedik sebab aku nak pergi kelas make-up mase tuu :) Aku cuba jadi perempuann , Aku cuba jadi lembut , Aku nak jadi sopan . Aku teringen nak jadi macam mereka yang ada ggurl nya tuu . Bukan sebab aku nak jadi macam orang lain tapi sebab aku nak ubah diri aku jadi yang lain dari biasaa .

Aku mintak maaf pasal ape yang dah jadi 2 minggu ney . Aku tahu kau kecewa dengan aku . Aku tipuu kau dan akhirnyaa kitaa .... hm . Sumpah aku menyesal . Aku tak ikut cakap kau . Dan pengajaran yang aku dapat dalam kes ney adalah tiada hadiah yang lebih berharga daripada nasihat yang baik . Thx sayang . Aku tahu kau marah sebab kau sayang aku . *rindu pulak nak dengar kau membebel* ngeh !! 

hmm . sayang , aku rela if kau nak cari perempuan untuk teman kau . Aku tahu aku tak oleh nak teman kau buad masa neyy . Soo , demi kebahagiaan kau , aku okayy :) Jangan risau pasal aku , aku takan buad benda yang kau takutkan tuu . Doakan aku ^^,

Salam rindu ,
Shamzatul Amalina Shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥