AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ MERAJUK **, ♥
written on 30 November 2011 @ 6:53 AM ✈{ }

Remaja perempuan ,
Tipulah kalau kau tak suka merajuk .
Bohonglah kalau kau tak pandai ber-touching .

Okay nak share something yang selalau buad aku merajuk .
Alahh , aku pun remaja perempuan macam kau .
Eh , bukan kau eah HANDSOME ><,

1. Jiwa aku selalu memberontak a.k.a marah and hujungnya aku merajuk bila apa yang aku nak tapi tak dapat . Sumpah aku tak suka . Apa yang aku nak mesti aku kena dapat . Takde pilihan lain .

2. Aku memang LIKE merajuk bila orang sekeliling aku pinggirkan akuu . Tapi kalau setakat makcik guard yang kat sekolah aku tuu tak amek tahu pasal aku , aku tak kisah punn . Lagi aku suka adalah . Cuman , kalau family , kawan and boyprengg aku tak amek tahu pasal aku  , Sumpah aku rasa macam err ~

3. Aku merajuk marah bila apa yang aku tak suka tapi lagi orang tuu suka nak buad depan mata akuu . Woii cik kak cik abang , kalau yea pun nak buad , jangan lah ampai aku tahu bonyott !!

4. Aku memang suka merajuk bila time nak bermanja . Alahh rasa macam sweet lah pulakk bila ada orang yang pujuk lagi lagi kalau boyprengg aku yang ayat dea pehh tak boleh bla . Komfem aku cair . Tak pernah lagi aku menang buad masa ney .

5. Yeah . Aku suka merajuk jealous bila ada yangcuba nak amek dia . Setahun aku habiskan masa dengan dia . 7 bulan aku luangkan masa untuk dia . Takan si perampass tu nak amek macam tuu jeaa . Haih memang nak makan terajang sangat lah tuu . 

Ehem , aku nak cakap yang gadis perempuan yang macam aku ney
LEKE MERAJUK LAMA LAMA ^^
 soo , pepandai lah cik abang paham yeaa kalau ada awex yang baya baya aku ney .
Pujuk lah dea kerana tuu cara dea nak bermanja sebenarnyaa .
Bukan nak tunjuk perangai or nak keluarkan gedik .

KBAII ~




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥