AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ MY WISH **, ♥
written on 01 December 2011 @ 8:27 AM ✈{ }

Okay bercerita dan meluahkan perasaan .
Hobi sebenarnyaa :)
Soo if kau tak suka hobi aku ney can get out 
and aku nak ucapkan byee !

# RINDU KAU BIYY --,
# RINDU KAU SAYANG --,
# RINDU KAU CINTA --,
# RINDU KAU YAYANG --
#RINDU KAU BABY --,

FULLSTOP and START 

Puas aku belek gambar budak budak yang aku rindu tuu . Haih sambil tengok sambil gelak . Ape pun tak bolehh . Gila mai , aku tak jemput punn ><''

Eh wehh , hari ney aku start TUITION . Lumayan seronok jugak . Takde ape yang mencacatkan . Untuk first-day ney cuma ada dua orang budak Form 5 . Aku dan Dia . Sape dia ? Alah budak tuu , budak Handsome tuu . Hihi xD . aku bukan menilai tapi memang kenyataan dea handsome nyot . So aku just berdua dengan dea . Cikgu pulak okay lahh perhatian dan sangat ambil berat . Gegendang telinga aku akan pecah setahun lagi . *suara dia sama besar dengan perut dia* . Tapi aku perlukan cikgu yang macam tuu :)

Okay azam aku nak study study study and study . Aku ulang lagi aku nak study ! Doakan aku dapat capai azam ney . Tapi aku perlukan ..... hm abaikan .

Dear orang orang yang aku sayang : Mama , ayah , atok , nenek , adik 
Aku janji aku akan bagi Kejayaan kat korang . Aku nak buktikan bukan DIA sorang jea yang boleh berjaya . Tapi aku boleh jadi lebih dari deaa . Just wait and see .

Dear awak :
Tolong faham aku . Aku nak buad sesuatu untuk mase depan aku . Bukan nak pinggirkan kau , tapi ... kau faham kann . 

Dear friends :
Babe , stop semua ape yang kite dah buad tahun ney . Luangkan satu tahun utuk kau ajar aku , untuk aku ajar kau pasal PELAJARAN . Tapi bukan setiap masa kodd . We need to *enjoy* too :) 

Dear penadol : 
Tolong pergi dari hidup aku --, Aku akan cari kau bila aku nak . Aku takut ....

Mulai sekarang aku kena belajar .


sampai akhirnyaa


USAHA TANGGA KEJAYAAN

# Entry ney aku rase aku ney macam bajet ... jea aku ney . Tapi ahh whatever !




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥