AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ KEKASIH MENJADI REBUTAN , OHH SHITT ! ♥
written on 15 December 2011 @ 12:39 AM ✈{ }



Pernah rasa bila GF / BF kau menjadi rebutan ? Oh aku tahu perasaan kau masa tuu . Mesti rasa nak terajang jea muka budak tu kan ? Yess sebab aku nak buat macam tuu .

Se-setia mana pun GF / BF kau , mesti akan tergoda juga kan bila dah selalu digoda ? Lebih lebih lagi bila GF / BF kau tuu jenis manusia yang mudah di-ayat pehh lagi lah kann .

Tapi kan , anggap jea lah kalau jodoh tuu tak kemana . Allah tahu apa yang terbaik untuk kita kan that mean apa yang berlaku ada hikmahnyaa . Senyum jea lah masa terima dugaan tuu ;) Jyeahh ! Aku dah , kau bila lagi ? HIKHOK :P




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥