AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ KITA RINDU AWAK **, ♥
written on 10 December 2011 @ 8:10 PM ✈{ }

Sunday , 10 Desember 2011

Eh , malam neh GERHANA BULAN . Kau tengok tadi ? Aku tengok weh . HAHA macam orang jakun pulak tuu . Tapi aku tengok dah terlambat soo nampak bulan tuu main cak baa jea huh ! Nak tahu , tengah tengah syok tengok bulan tu , boleh pulak ada binatang dari planet mane ntah jatuh kat bumi neh and gigit kaki aku . Bingai betul bengkak dah gatal pulek tuu . Sabar jea lah :/

Okay yang neh takde kaetan dgn tajuk punn :P
lets start yang baru .


kita rindu awak --,

Awak awak awak , saya tahu awak marah saya . Tapi sumpah saya tak tipu awak . Tu kebetulan lah . Mak sy balik masa awak letak talifon tuu . Saya tahu kepercayaan awak kat sy memang dah berkurang . Dan mesti susah untuk awak percayakan saya kali neh kan . Tapi percayalah SAYA TAK TIPU AWAK !

Awak awak awak , sy rindukan awak . Awak tahu tiap tiap malam sy nak tidur sy mesti tengok gambar awak dulu lepastu sy letak bawah bantal sy harap dapat mimpi awak :] 

Awak awak awak , dah banyak kali sy kecewakan awak kan ? tapi awak sabar . Awak tetap maafkan sy .  Terima kasih atas kesabaran awak tu ^^


Thank You so much :)


Awak awak awak , sy suka dengar awak membebel tahu tak . Sebab setiap ayat yang keluar dari mulot awak tu menunjukkan awak neh seorang yang matang . Tapi kekadang tuu awak membebel sampai buad sy nangis . Hikhok :P

Awak awak awak , haritu awak kata kalau awak rindu saya awak tengok bulan 


habis tu kalau siang mana ada bulan :3

Awak awak awak , bila kita boleh jumpa lagi ? Sy rindu nak tengok mata awak . Sy rindu nak ketawa guling guling dengan awak . Sy rindu suasana bersama awak :|

Awak awak awak , tak lama lagi dah 8bulan kita couple taw . Sy rasa 8bulan tu dah lama sangat . Macam macam dah terjadi dala masa 8bulan tuu . Sy rindu saat 8blan lepas :|

Awak awak awak , sy mintak maaf atas semua salah yang sy pernah buad kat awak selama neh . Sy tahu bukan mudah untuk awak maafkan sy . Tapi sy mohon tolong percayakan sy . Kepercayaan tu penting dalam hubungan kita . Please --,

Sy sayang awak biyy :*


ILOVEYOU :*




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥