AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ MENDUNG DAN TERUS GELAP **, ♥
written on 03 December 2011 @ 1:22 AM ✈{ }

ASSALAMUALAIKUM --,
hari ney aku tak boleh senyum . soory .


Sekarang jam 5 petang . Dan hujan rahmat sedang mencurah curah dekat lua sane tuu . Semoga hujan rahmat tuu akan mendatangkan kebahagian untuk aku , kau dan semua warga bumi .

Baru lepas editkan blog muhammad hanif . Tapi takde lah lawa punn . Aku buad ape yang mampu aku tolong jea . Harap tuan punya blog tu setuju lah dengan ape yang aku buad tuu .

Dari pagi sampai kea petang aku dok ngadap benda ney . Ngadap benda yang boleh menghubungkan aku dan dea . Benda yang boleh lepaskan rindu aku kat dea . Aku menunggu sambil menaruh harapan yang besar kat dea . Lama ... tapi tak ada --, Rasa terkilan pun ada tapi aku sabar dan terus menunggu .

Akhirnya dea muncul . Aku happy . Happy gila doe . Sampaikan perut aku sakit menahan debaran . Bedebar sebab ape pun tak tahu lahh . Tapi bila ia nyaa bermula , muka aku berpusing 360 darjah . Sebenarnya dari mula aku dah jangka kan perkara ney . Aku tahu ia akan berlaku . Tapi aku nekad nak ubah semua tuu sebab aku tahu aku yang mulakan jadi aku yang patod hentikan .

Sia sia . Tu yang mampu aku cakap . Dea tak tahu . Dea tak rasa . Dea tak faham . Dea kate aku dah hancurkan hati dea . Aku tak pandai jaga hati dea . Yess , tu lah aku . Thx sayang :) Sekarang aku tahu dan aku mengaku , betul lah selama ney aku yang bengap bangang bongok sial and sewaktu dengannya macam ape yang pernah dea cakap selalu . Aku terima semuanyaa :)

Dea bagi aku satu soalan . Soalan yang dah 9 kali diulang sejak 7 bulan lepas . Sebelum ney aku jawab soalan tuu dengan penuh berani tapi untuk kali ney aku tak berani nak jawab soalan tuu . Aku takut . Aku takut aku salah jawab . Senang untuk dea bagi soalan tuu tapi susah untuk aku menjawabnya . Mungkin dea masih tak faham . NVM :) I know he will . Satu hari nanti .

CINTA SELAMANYA :)





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥