AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ OH IM REALLY SOORY **, ♥
written on 15 December 2011 @ 2:15 AM ✈{ }

Mudah untuk meminta maaf ,
Mudah juga untuk melakukan kesilapan .
Tak semua maaf diminta dengan ikhlas ,
Tak semua salah boleh dimaafkan ;)

Setiap manusia melakukan kesilapan .
Walaupun kesilapan tuu sekecil kuman .
Setiap manusia berhak meminta maaf .
Cuma bergantung kepada niat maaf ituu .




Tadi aku tertengking kau ,
Aku mintak maaf .

Tadi aku marah kau ,
Aku mintak maaf .

Tadi aku maki kau ,
Aku mintak maaf .

Tadi aku tak tunaikan permintaan kau ,
Aku mintak maaf .

Tadi aku kecewakan kau , 
Aku mintak maaf .

Tadi aku pk bukan bukan dekat kau ,
Aku mintak maaf .

Aku tak buad semua yang kau suruh ,
Aku tak dengar semua yang kau cakap ,
Aku tak ikut semua nasihat kau ,
Tapi kau sabar jea kann .

Macam macam kau korbankan untuk aku .
Kau tunaikan semua permintaan aku .
Kau ikut jea kepala akuu .
Walaupun sebenarnya kau tanakk .

Bila kau kata hari nie hari terakhir kau contact aku ,
Aku rasa macam dunia nie terus gelap . Aku tak tipuu .
Aku tak tahu macam mana nak cakap yang aku sayang kau .
Bila aku call kau off handphone . Aku tak tahu nak buad ape lagi .

Awakk , maafkan kita :/





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥