AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ MELUPAKAN BEKAS KEKASIH **, ♥
written on 18 December 2011 @ 11:50 PM ✈{ }

My buddies , How are you ?
Jangan main hujan nanti demam susah pulak .
Sekolah nak mula dah nehh :)

Okayy hari neh aku nak cerita pasal PUTUS CINTA .
Aku baca banyak status status remaja yang putus cinta dekat pesbukk .
Ada yang nangis / tak makan / tak boleh tidur / nak jadi player balik lah segala bagai .
Macam macam betul perangai remaja sekarang neh kan ?
*AKU MASIH KANAK KANAK*

HIKHOKK :P 
Okay aku mulakan ~


Pasangan kau tinggalkan kau ea sayang ? Alahai kesiannye . Meh couple ngan aku pulak mehh . Tapi jadi yang kedua lahh . Aku dah ada abang sayang yang pertama . Hehee . Guraw lahh . Jangan sedih sedihh , bunga bukan sekuntum , kumbang bukan sekor . Kau boleh dapatkan yang lebih baik dari dea . Tak percaya cakap aku ? Kau tunggu jea lahh nanti :P Tapi langkah pertama yang kau kena buad : KAU MESTI LUPAKAN DIA !!! Apa tak boleh ? Kau dah cuba kea ? Belum cuba belum tahu lah sayang . Sini meh aku nak kongsi macam mana cara untuk kau lupakan deaa . Let's goo baby ~

1. BUAD-BUAD BUSY
Ha macam mana tuu nak buadbuad busyy ? Aku bukan suruh kau pergi jadi busybody jaga tepi kain orang . Maksud aku , sibukkan diri kau dengan kerja kerja lain . Contoh : Study / Kemas rumah / Masak / Hang-out / Pergi karakara-oke or teruskan hobi kau pun bolehh . If masa kau dah penuh , kau takkan dapat nak isi masa kau dengan sedih sedih berjiwang ingat kenangan lah bagai . Buang masa jea wehh . Dea bukan ingat kau punn . Soo , kau punn boleh jea nak lupakan dea . Tak jadi masalah :)

2. BUANG !!
Buang semua yang ada kaetan dengan dea . Hadiah yang dea bagi / Kenangan yang korang penah alami / No tepon dea alah apape lahh yang ade sangkutan dengan bekas kau tuu . Percayalah selagi ada benda tu kat tangan kau , kau mesti akan ingat kat dea setiap kali terpandang benda benda tuu . Betul takk ? Dah tuu sampai bila nak berjaya untuk lupakan dea . Soo buang buang buang !!!

3. TERIMA HAKIKAT 
Okay yang neh kau kena usahakan . Kalau tak berusaha memang susah lah kann . Tawakal jea lah . Anggap semua yang jadi tu ada hikmahnyaa . Allah tak bagi kau bersama si dea bersebab . Lepas neh kau mesti dapat yang lebih baik dan yang terbaik untuk diri kau . Chill okay dear ;)

### Kau boleh jea layan si dea lagi . Anggap dea sebagai kawan , JANGAN LEBIH ! Takan lepas apa yang korang lalui , kau nak lupakan dea terus macam tu hilang dari kau kann . Tak baikk . Islam melarang kita memutuskan hubungan sesama islam . *aku bagi ceramah wehh* Tapi yang neh untuk orang tertentu jea . Sebab aku rasa tak semua orang boleh buad macam neh .

Okay . Aku sekadar menyarankan . Terpulang kat kau macam mana taw . Kalau apape jadi jangan salahkan aku pulakk . Kang tak pasal pasal jeaa . Berkongsi tak salah bagi aku . GOODLUCK !





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥