AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Mengubat rindu **, ♥
written on 23 December 2011 @ 10:01 PM ✈{ }

Bila terasa rindu , Ku sebut nama mu
Dengan harapan kau kan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu , Ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai di sembuhh .

Lalalala jyeahhhh menyanyinyanyi pulak akuu .
Mana hujan nak berenti asek dengar suara katak bentong aku neh jea kann .
Bingai wehhh .

Okay aku nak cerita siked pasal ubat
rindu se-rindu rindu nyaaa nehh


Kenapa tibatiba aku buad cerita rindu neh ? Eh sukahati aku lah kann . Aku tak kesah punn If kau tak sukaa .  HIHII . Bagi yang tengah merindu tuu , kau rindu kat sape wehh ? Alahh , kat Boyprenn / Gurlpren lah tuu . Alolooo ~ Meh sini meh aku nak bukak story pasal penyakit rindu nehh . Sebab penyakit rindu tak boleh simpan lamalama tau nanti boleh jadi ayann . Nak kea jadi ayan ? No No Nooo ~ Let's Gooo !!

1. HUBUNGI DIA
Percaya tak , kalau kau dah contact-contact dengan dea , perasaan rindu kau tuu dapat terubat siked . Alah dapat hilangkan 30% pun jadi lah kan kan daripada tak langsungg :P

2. TENGOK GAMBAR
Dengan tengok gambar punn , kau boleh kikiskan siked demi siked penyakit rindu yang menular dalam diri kau tuu . Sambil tengok tuu sambil berangan lah kann . Mengimbas-imbas kenangan silam dengan deaaa . Copp !! Jangan sampai meleleh pulakk .

3. TIDUR
Mungkin bila kau tidur , orang yang kau rindu tu boleh muncul dalam mimpi kau keaa . Kata orang apa yang kita pk kan tu lah yang akan muncul dalam mimpi . Betul kea idokk aku pun tak tahu lahhh . Belum test power lagii . HIKHOK :P

4. BAYANGKAN
Cuba kau bayangkan orang yang kau rindu tu dekat dengan kau . Siket siket korang akan hidup dalam dunia kau sendiri . Kau akan rasa yang si dea dekat dengan kauu . Boleh ubat rindu jugak tuu . Tapi tak berapa digalakkan sebab nanti boleh jadi gila bayang lah pulakkk .

5. NANGIS
Heyy awekk , ape lagi yang kau boleh buad selain menangis kann ? Jyeahhh . Aku punn selalu macam tuu . Lepas nangis aku rasa lega siked . Tapi tak sesuai untuk semua orang kan ?

6. DOA
Okayy , apape pun yang kau buad , mestilah ditambahkan dengan doa . Kau doakan orang yang kau rindu tu berada dalam keadaan selamat . Insya-Allah satu hari nanti kau akan jumpa dea untuk lepaskan semua rindu yang kau pendam sekian lama tuu okayy :)

*** Aku rasa aku banyak meraban dalam entry nehh . Ahhh ~ Soo what !!!




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥