AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Kita join contest :P ♥
written on 30 December 2011 @ 8:03 PM ✈{ }

Hey Assalamualaikum adik adik comel !
*bajet macam aku dah senior kejap*

Meh nak kepoh nie :
AKU JOIN CONTEST WEHH !

Jyeahh untuk pertama kalinya aku join benda yang cenggini .
Sebelum nie memang lah tak pernah dan aku tak minat .
Tapi kali ni , AKU DAH JOIN PUNN.

Okay nie BANNER contest tuu .

 
Comelkan ? Memang punn comel sangat .
Ehem ehem gambar yang aku pertaruhkan dalam contest nie takdelah lawa punn .
Nah yang neh


Yea aku tahu memang tak comel . Takpayah kutuk lagi okayy --'
Boyprengg aku yang snap kan neh . Kau adaa ? 
FULLSTOP !!

Sekarang masa untuk menge-tag kat manusia yang bertuah .
Dan ini lah manusia yang bertuah tuu :


Kdahh siapp . So aku mohon doanya okay ;)
Thank You byeee ~



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥