AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Dissat aku mencintaimu ♥
written on 19 October 2014 @ 5:27 AM ✈{ }

Perlu ke kau jaga hati dia,
Kalau dia sendiri tak pernah nak ambil kesah tentang hati kau?


Kalau dulu kau selalu layan aku macam puteri, kenapa sekarang kau buat aku macam babi? Apa kau fikir aku tak punya rasa? Apa kau fikir aku mampu tanggung semua ni?

Aku tak kuat. Hati aku tak mampu nak tanggung semua yang kau dah buat. Sampainya hati kau? Tergamak kau buat aku macam ni?

Kau boleh kenapa tidak aku?

Kau selalu kata kau sayang aku.
Kau selalu kata kau cinta aku.

Tapi mana buktinya??

Malah,
kau sering abaikan aku.
Kau tak ambil pusing tentang aku.

Aku tak kuat,
Aku tak mampu.

Aku pelukan kau untuk lalui hari hari aku.

Tapi,
kau tunggu.

Aku dalam proses untuk kumpul semua kekuatan dan semangat aku.
Kekuatan dan semangat yang aku cari untuk hidup berdikari. 
Tanpa mengharapkan sedikit atau secubit bantuan pun dari kau.

Sebab aku nak buktikan,
KALAU KAU MAMPU KENAPA TIDAK AKU?

By,
Amel.




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥