AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Kata kata dari hati ♥
written on 23 October 2013 @ 9:07 AM ✈{ }

Orang nampak apa yang kita ada.
Tapi orang tak nampak apa yang kita rasa.


Sebab tu kau lantang bersuara.
Kau tak fikir rasa celaka tu macam mana.

Bila kesetiaan aku kau balas dengan sikap endah tak endah kau.
Jangan nak kecik hati bila ada orang lain yang kisah tentang aku. Perasaan aku. Hati aku.

Kau cakap kau sayang aku. Tapi mana? Aku tak nampak. Macam tak ada.
Aku tak tahu. Kata kata sayang kau tu, betul betul dari hati atau kau saje je nak ayat aku.

Siapa yang minta untuk ditinggalkan. Cuba kau cakap dekat aku. 
Bila kau dah sayang orang tu setengah mati, sanggup kau bila kena tinggal? Sanggup?!

Sayang aku sampai mati boleh? Tu je yang aku minta.
Tiada kedua. Tiada ketiga atau yang lain. Satu. Hanya aku.

Ingat, nak jaga hati orang tu bukan mudah. Kau pun tahu kan?
Sebab tak mudah lah aku cuba jaga hati yang satu tu. Walau hati aku tiada yang peduli.

Bukan semua pengorbanan tu mengembirakan. Bukan.
Sakit dia, kau pendam macam mana pun. Akan jatuh juga air mata jernih kau tu.

Betapa sayangnya kita dekat dia, kadang kadang kita terpaksa berundur.
Seandainya itu yang terbaik. Lakukan demi si dia. Walau terpaksa. Kau kena mengalah.

Memang hidup ini tak adil. Kadang kadang aku rasa macam nak bunuh diri.
Tapi aku fikir balik. Aku belum gila. Aku waras. Aku buat macam tu, bukan masalah selesai pun.





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥