AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Just let it be. ♥
written on 21 October 2013 @ 3:56 AM ✈{ }

Pagi yang cerah tidak mengatakan tidak ada hujan di petang hari.
Kebahagian yang ada tidak mengatakan tiada duka dikemudian hari.



Dulu aku percaya. Dulu cerita semua. Dulu aku tanpa rahsia. 

Bila orang tanya, aku jawab. Bila orang suruh kongsi, aku bercerita. Bila orang kata henti, aku tak kata apa lagi.

Aku bahagia. Aku ada semua.

Tapi...

Aku tamak. Aku tak bersyukur. Aku nak lagi. Aku nak yang lebih lagi.

Aku tahu. Perangai aku buruk. Tapi itu aku.

Kau kena terima.



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥