AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Aku cuba ♥
written on 15 April 2013 @ 10:31 AM ✈{ }

Kalau awak tanya dalam dunia nih apa yang saya nak.
Saya akan jawab, saya cuma nak awak sedar dan hargai kehadiran saya dalam diri awak.


Bukan senang nak sabar. Aku manusia. Aku ada banyak perasaan. Sabar aku terhad. Aku tak boleh tahan rasa cemburu. Aku selalu sakit hati.

Dari mula aku dah rasa. Dari mula memang aku dah tahu. Aku tak sepatutnya kenal dia. Aku tak sepatutnya bersama dia. Aku tak perlu lalui semua benda nih dengan dia. Tapi aku buat. Aku tahu risikonya tinggi.

Aku bersyukur sebab Allah temukan aku dengan dia. Sebab dia, aku kenal erti sabar. Sebab dia, aku tahu macam mana sakitnya setia. Sebab dia, mungkin aku dah tahu erti cinta.

Dia jauh. Aku tak tahu apa yang dia buat kat sana. Tapi aku percaya yang dia takkan kecewakan aku. Aku percaya dia tahu jaga perasaan aku. Sebab dia sayang aku.

Aku pilih tanak ambil tahu. Sebab aku taknak sakit hati. Aku nak buang rasa cemburu. Aku nak elakkan pergaduhan. Bukan sebab aku tak kesah. Bukan sebab aku tak sayang.

Aku rasa tanggungjawab aku untuk bahagiakan dia. Selagi aku mampu, aku cuba.



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥