AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Short story ♥
written on 01 April 2013 @ 9:00 AM ✈{ }

Sabar mungkin satu langkah penyelesaian. 
Tapi sampai bila nak kena sabar?
-..-'

Assalamualaikum.


Alhamdulillah akhirnya aku berkesempatan nak meluangkan masa dengan benda alah nih :D Maklumlah, sejak jadi bini angkat PM nihsibuk sikit. Mana nak uruskan itu, nak uruskan ini. Tu belum cerita pasal pilihan raya lagi. Hmm nak tidur pun tak sempat =( Hahaha k aku merepek je tuhh!

Actually tak busy mana pun. Cuma ada lah kerja yang nak kena buat tu. Alhamdulillah again, aku dah berjaya melepasi dua hari yang agak penting *kot* dalam life aku. And now aku sedar bukan senang nak jadi perempuan remaja nih. Cehh takde kena mengena --'

Okay first day - Sabtu, 30 Mac 2013. Awal pagi lagi aku dah celik mata dah hm dalam pukul 8.30 lah lebih kurang. Okay pecapaian yang membanggakan *gelek bontot*. Haha wey deii tanya lah kenapa aku bangun awal! Err k aku nak cerita jugak xF Hmm hari nih aku kena pergi seminar + interview under UiTM & UTM. Bunyi macam best. Tapi i don't know why semua orang macam 'erk' gila dengan benda macam nih. Siap kata aku kena tipu lah ape lah. Huh? Tahulah kau ada banyak pengalaman. Tapi takpayah nak bajek gila boleh tak? Bapak dia ahhhhhh! K k *cool* . Nothing much yang jadi kat sana. Cukup untuk pengetahuan korang yang aku dah accept tawaran dari #UnifieldTechnologyCollege dekat MELAKA tuu :) InsyaAllah start masuk awal bulan Mei nanti.

Okay next day - Ahad, 31 Mac 2013. Pehh wa cakap lu hari nih lagi awal aku bangun. Pukul 6.30 beb *muka bajek*. HAHA! Tak payah tanya kenapa lah sebab aku memang nak cerita pun nih. Okay sebenanrnya hari nih aku dah start kelas KPP. So sampai kat sana aku ingat tak ramai rupanya ada 246 orang yang akan ada dalam kelas tu. (Sebab aku amek lesen 1 Malaysia) Okay sampai sana memang aku cari port belakang lah kan. Nasib aku baik sebab aku jumpa ex-classmate aku masa sekolah rendah dulu. Hohoo so takde lah boring sangat. Aku sampai sana dalam pukul 8.15pagi *sepatutnya kena sampai tepat pukul 8 tapi ntah* And sangat annoying bila ceramah tu start pukul 11. Bayangkan lah betapa lama aku tecongok kat situ. And dari first sampai habis, aku tak dengar pun apa orang tua kat depan tu cakap. Aku dengan ex-classmate aku tu sebok dok bahan orang. Nak tahu kenapa? Sebab budak depan dengan belakang kitorang tu sumpah gedik gila. Boleh nak *beromen* dalam tu pehhh .___. K aku malas nak cerita pasal tu. Hm gitu gini gitu gini pukul 4petang baru habis. Keluar je hujan. Mak aku pulak lambat lagi nak pick up. So lepak mamak ah ape lagi. Kebetulan adelah beberapa orang lagi yang join aku. Okay part nih ada nak terharu sikit. Ehemm, tengah syok syok borak + minum minum tiba tiba mak aku sampai. Fuhhh kacau daun --' So aku pun cakap lah kat dyorang yang aku nak bla dulu *sambil ambil beg nak pegi kaunter* and ape yang terjadi masa tu ialah ada sorang mamat nih kata "weyy, nanti aku bayarkan. Aku belanja sebagai salam perkenalan" Pehh woi aku terkejut gila masa tu sebab aku perhatikan budak tu tak bayak cakap macam mamat mamat yang lain. Tapi sekali dah cakap, aku boleh pengsan kat situ. Tak boleh bla dia punya senyum tu pehhhhhhhh tak boleh tidur malam bhai gua ><' Haha k cerita dah habis :)

Nampak tak post aku hari nih lain daripada yang sebelum nih? Err aku pun tak tahu kenapa jadi macam nih. Hmm mungkin sebab aku tak tahu nak cerita benda nih semua kat siapa kot. Agaknya --'

By: shamzatul amalina shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥