AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Angan Mat Jenin ♥
written on 23 January 2013 @ 6:15 AM ✈{ }

Kita selalu mengharapkan benda yang sukar kita dapat.
Bukankah ianya hanya menyiksakan diri sendiri?

Assalamualaikum tweetheart :)
*pengaruh twitter*


Sesungguhnya kita memang ada banyak impian. Kadang kala ada impian yang tingginya lebih tinggi dari gunung kinabalu. Dengan impian, kita selalu mengharap dah berharap. Tapi ada orang kata, Jangan terlalu berharap, kalau jatuh nanti sakit. Adakah itu juga bermakna 'jangan terlalu berimpian' Erghhhh confuse ><'

IMPIAN 1 -
Lately, aku selalu berangan aku dapat gadget baru. I mean handfone or paling tak pun laptop aku yang rosak tu dibetulkan semula. But, mustahil semua tu jadi kenyataan kalau setiap hari aku tanam anggur yang dah pasti takkan ada hasil tu -,-

IMPIAN 2 -
Aku selalu berangan, mesti best kalau aku dah ada lesen nanti. Lagi best kalau aku ada kereta sendiri. Aku boleh pergi jumpa sesiapa and bila bila jea tanpa halangan dan yang pasti tanpa mengharapkan orang lain macam apa yang aku tengah buad sekarang nie. Ia sangat menyiksakan :3

IMPIAN 3 -
Pernah jugak aku berangan pasal lifestyle aku bila dah start belajar nanti. Of course everything berubahkan? Semuanya dah tak sama. Aku tak sure sama ada aku tak sabar untuk hidup macam tu atau aku takut nak tinggal zaman princess aku sekarang nie. Cuma apa yang aku harap, kehidupan aku akan bahagia :)

IMPIAN 4 -
Jarang ada budak yang sebaya aku nie anak sulong. Kebiasaanya mereka mempunyai kakak atau abang. Pernah aku bayangkan, alangkah indahnya kalau aku salah seorang diantara mereka. Dapat berkongsi cerita dengan kakak. Dapat bergaduh mesra dengan abang. Ohh, abaikan .__________.

IMPIAN 5 -
Part nie please jangan gelak okay. Sila baca dengan muka yang serious and kalau boleh buang segala rasa nak senyum or sewaktu dengannya. Aku nak ................................ kawen !!! Okay aku tahu nie semua akibat terpengaruh dengan drama #SetiaHujungNyawa. Kan kan kannn? K dah diam x)

I hope one day nanti ada lah salah satu impian aku yang tercapai. Tapi kalau boleh nak semuanya jadi kenyataan. InsyaAllah :'))




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥