AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Kata hati ♥
written on 14 January 2013 @ 8:41 AM ✈{ }

Kalau kita sayang orang tu, kita mesti jealous tengok dia dengan orang lain.
Tapi kita tak marah. Kita nak dia bahagia walaupun bukan dengan kita.

Hi buddyz :*


Sekelip mata semuanya berubah. Yang dulunya kawan sekarang dah jadi lawan. Yang dulunya musuh sekarang dah jadi rapat. Yang dulunya tak kenal sekarang dah jadi kawan. Apa yang orang kata semua tak dipedulikan demi impian yang ingin dicapai. Katanya impian itu mampu membawa kebahagiaan.

Kebahagiaan yang dicari mungkin melalui liku liku duka yang amat sakit tanpa ada yang mengerti. Hari hari yang dilalui kian memedihkan dengan hilangnya sesuatu yang amat disayangai. Hatinya kerap menasihati diri dengan kata kata yang sering bermain di lidahnya, sesungguhnya apa yang berlaku saat ini akan diiringi dengan hikmah yang telah dijanjikan yang Maha Esa satu hari nanti.

Siang kekal dengan panas teriknya cahaya matahari. Malam juga kekal dengan bintang dan bulan yang sentiasa menyinari. Tapi kenapa hubungan yang dijalinkan manusia begitu sukar untuk dikekalkan? Apa mungkin kerana ego yang menguasai perasaan atau mungkin perasaan yang mengawal tahap ego yang selalunya berada di tahap maximum?

Dia yang dulunya kuat menahan rasa kini lemah dibahu sang lawan. Dia yang dulunya tabah menghadapi dugaan, kini gagal ditengah jalan. Dia juga yang dulu gagah melawan arus kehidupan, kini bagai tidak mahu lagi meneruskan perjalanan. Segalanya terjadi dalam sekelip mata.

shamzatul amalina shamsuri.



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥