AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ *termenung sendirian* ♥
written on 02 November 2012 @ 7:54 AM ✈{ }

Kadang-kadang sayang, selalunya benci </3
Assalamualaikum

 
Nampak tak budak yang rambut die tengah seghabai gila tuu nampak tak nampak tak? *sila pakai cermin mata* Eh dulu aku pernah bagi tahu kan yang budak nie nak amek SPM? Okay sekarang aku nak bagi tahu yang budak ni tak sedia lagi nak amek SPM tuu. Memang tak sedia! Nak tahu tak budak ni siap sempat pergi karoke siap sempat lepak-ing siap sempat jalan sana jalan sini tanpa pk langsung tentang definisi SPM. Terbaik boboyyy ~

5.11.12 merupakan tarikh keramat batch 1995. Nak tahu kenape? Sebab tarikh tu merupakan tarikh bermulanya SPM tahun 2012. Memang cepat jea rase. Tinggal 2 hari bebb. Sedangkan aku tak tahu bila aku form 4. Aku tak perasan bila aku masuk kelas form 5. Tapi sekarang aku kena amek SPM. #Eh

Pandang kiri orang tengah pegang buku teks sejarah, pandang kanan orang tengah pegang formula matematik. Jalan ke depan orang tanya 'eh kau dah sedia nak SPM?' Ya Allah, kenape mesti macam tu? Perlu kea nak buad tu semua? Kalau yea pun perlu, tolong jangan buad benda tu semua depan aku. Nanti aku rase ..... hmmm :'/

Mama : Mama tak mintak banyak, tapi mama mintak elynn buad yang terbaik. Untuk elynn jugak bukan orang lain. Mama tak dapat ape pun kalau elynn berjaya.

Ayah : Kalau elynn dapat 5A ke atas ayah belikan kereta. Ayah janji.

Kakak : Elynn kene buad elok elok. Akak tahu elynn boleh jadi contoh untuk adek. Buad betul betul keyy.

Adek : Akak buad lah betul betul. Nanti dapat kerja elok boleh bagi duit kat adek-adek nie. Tak payah mintak mama dengan ayah lagi nanti.

Terlalu ramai orang yang mengharapkan aku berjaya. Kadang-kadang aku rasa takut. Bukan takut sebab nak mengadap soalan yang susah tahap gaban tu tapi takut aku tak dapai nak tunaikan ape yang semua orang harapkan tuu. InsyaAllah aku cuba buad yang terbaik :')

So, aku nak mintak maaf kat sesape yang pernah tersinggung dengan kate-kate aku. Aku tahu mulut aku macam haremm tapi percayalah aku lebih selesa macam tu daripada cakap belakang-belakang. Peacee keyy :) Doakan aku, InsyaAllah berkat doa korang tuu aku boleh jawab soalan dengan hati yang tenang. Amin.


5 Nilam / 2012
teman teman seperuangan aku
*GOODLUCK GUYS*

 The sweet memory for us
kami gila-gila bersama tak kira masa tak kira tempat
*kelas paling banyak buad masalah untuk tingkatan 5 / 2012*

Aku percaya setelah ape yang kita lalui, korang takan lupa kenangan kita.
Aku percaya setelah apa yang kita usahakan, kita akan dapat ganjarannya.
Aku nak kita sama-sama naik pentas untuk dapatkan keputusan SPM tahun depan.
Aku percaya kita boleh tunjukkan kat semua orang yang kelas kita boleh berjaya walaupun bermasalah.

P/S : Goodluck for semua candidate. Dapat hint soalan jangan lupa bagi tahu aku taw taww muehehehee *evil laugh*

shamzatul amalina shamsuri





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥