AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ #$^*^$#@ ♥
written on 06 June 2012 @ 10:28 PM ✈{ }

Manusia memang dicipta bersama dengan pelbagai jenis persaan .
Jadi , jangan pelik bila aku gedik nak mampusssss .
Assalamualaikum :)

Alhamdulillah cuti sekolah tinggal lagi berapa hari jea dan homework satu haram punn aku tak buad ngehhh tepuk tangan untuk aku . Hoiyy homework tu gaban punya banyak sape yang nak buad kan semangat takde dohhh kalau siked tu adalah jugak rasa nak buad kennn ? Haa kelas tambahan jangan cerita lah kann kata orang tu nasib budak SPM soo terima jelahhh . K aku terima dengan senyuman manis pahit masammm . Grrrr ~

Sebenarnya aku bukan nak meleweh tapi nak cerita pasal cuti pertengahan tahun aku neh heee meh duduk sini aku cerita yang tanak tu takpe lah byebyeeee ~ *tak halau*

Aku balik rumah nenek aku . Alhamdulillah nenek aku sihat tapi biasalah sihat orang tua kenn ada lah sakit nyee jugak . 3hari aku kat sana wuuu seronok bhaii duduk kampungg tapi yang tak bestnyee awek kat sana kerek/2 tak seronok buad membe huhh nasib lah aku angkut sorang membe aku neh buad teman aku kat sana takde lah boring sangat kannnn :)

Ehemm part yang nie yang point sebenarnyaa ngehh time balik tuu bapak aku bawak kitorang jalanjalan sat . Seronok bhaii ~ First kitorang pi gambang konon nak mandi waterpark kat sana tapi masyaAllah penuh bukan main lagi . Hmmm sempat amek gambar jeaa :'/


Tapi bapak aku tuu baik wehh . Dea tengok muka adek dah muncung macam bebek dea bawak jugak kitorang pi mandi kat tempat lain . Jalan punya jalan kat kuantan tuu kitorang jumpa air terjun kat sungai lembing .


Okay sekejap jea kat situuu . Otw balik PG tu sempat lagi singgah kat tempat/2 yangg menunjukkan aku nie manusia yang Jakunnnn huhh *Terserlah kejakunannya disituuu . Nak tahu aku ke mana ? Okayy masa otw nak sampai mersing tuu ada ternampak satu pondok kat tepi jalan nieee . Aku ingat makcik/2 tu buad ape lah duduk kat situu . Rupanya dyorang tengah buad atap nipah lah wehhh haaa secara tak sengaja aku pun belajar sekali . Seronok :')


Okay lepas habis jakun yang tuu aku jakun lagi sekali . Ha jakun ape lagi lah sham nie kennn ? Aku jakun tengok orang buad kopoklekor wehh . Hahaa kat pasir gudang mana ada kilang kopoklekor kat PG kann kalau ada punn mana aku pernah pergi :3


Okay keluar dari kilang tuu jea tengok hari dah gelap . Hemmm maksudnya dah maghrib lettewww ~ Keyy lepas solat cari  tempat makan lah ape lagi kenn . Wuuuu ~ Dapat makan seafood bebb tapi lepastu hidung aku buad perangaii yang penting enjoyy *


habis makan jea dah pukol 9malammm . Penat punya pasal , aku tidur lah apa lagi kennn . Bangun/2 jea dah sampai depan rumah :') 

P/S : ada jugak sakit hati sebab cajer fone aku dah putus dan sampai harinie tak dapat ganti lagi :'/

shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥