AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Now I know . ♥
written on 04 May 2012 @ 10:13 PM ✈{ }

Assalamualaikummmm
K for you information today is sabtu yang membosankan .
Lama betul aku tak hupdate entry kenn ? Blogskin pun yang ntah tahun bila punyaa .
Ehem aku busy k B.U.S.Y !! Erkk tak tahu lah busy buad ape .
Sebenarnya malas doh eh tak sebenarnya tak tahu nak tulis pasal apa eh tak sebenarnyaa emm eh ntahlahh .


K setelah lama aku diam , hari nie aku nak bercerita .
Kalau tanak tahu k aku bentang kapet merah untuk kau get lost from here .

Apa yang aku nak sampaikan nie ? Ohmaii , aku lupa -___________- Maaf . *belum tua dah nyanyok ><''

K sebenarnya aku nak cerita pasal tutttttt . Tahu tak ? Alah yang ada mata mulut hidung gigi tu lerr . Tak tahu jugak ? Ishh . Ehem buah hati aku lah aduhh susah sangat nak pick up .  Goshh , You know how much I thank to Allah in this relation . Dia budak baik yang sangat naif . Dan aku sayang budak naif tuu <3

Bila gaduh , asek dea jea yang mintak maaf even benda tu salah aku . Dea kata aku ego *maaf ><'' Bila pagi , asek dea jea yang kejut aku bangun pergi sekolah . Dea kata aku tidur mampussss *maaf --' Bila msg , asek dea jea yang mulakan dulu . Dea kata kalau dea tak mulakan memang tak msg aa jawabnyaa *maaf ==' K banyak perangai buruk yang aku kena buang . And I'll try my best :]

Hari nie dah dalam lingkungan sebulan . K bak kata orang tu baru nak tanam benihh . Aku harap benih jenis apa pun yang kitorang tanam sekarang nie akan jadi pokok pada satu hari nanti dan akan mendatangkan hasil pada masa akan datang . InsyaAllah :)


Iloveyoutoooooooo sepett :]




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥