AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Aku terima apa yang terbaik :) ♥
written on 22 March 2012 @ 8:32 AM ✈{ }

ASSALAMUALAIKUM 
Selamat maju jayaa .

 

Semalam keputusan SPM keluar . Bapak lahh , aku cuak mengalahkan budak yang nak amek result tu kodd bhahahaa over memang kann . Bukan apa , aku cuak sebab aku pk tahun depan giliran aku pulak yang nak kena amek result tuu . Pehhhhh cuak bhaii !! *lupakan*

Tanak cakap pasal tu tapi nak cakap pasal life baru aku . Cewahhh , life baru sejak ber-single nie lah kann . Key first aku memang tak tipuu yang aku masih mengharapkan sesuatu yang tak pasti tu tapi dalam masa yang sama aku pasrah apa yang ditentukan untuk hidup akuu . Jyeahh tak semua orang boleh buad macam apa yang aku buad kenn ?

Bukan nak cakap apa , tapi dah ramai yang mintak nak isi hati nie . Cuma aku belum bersedia nak terima . Soory guyss . Aku susah nak percaya lelaki sekarang nie tapi aku tak nafikan yang semua lelaki tak sama . Dan percayalah aku bukan jenis perempuan yang pernah sakitkan hati korang tuu . Aku dah tak buad kerja tuu lagi :)

Ada yang kata budak tu cuma tengah test aku jea ><' Ya Allah , perlu kea aku diuji sampai macam nie sekali ? Hina sangat aku neh sampai tak boleh nak dipercayai langsung ? Hmm key aku tak berharap yang dea akan balik kat aku lagi . Aku tahu dan aku nampak yang dea tengah bahagia sekarang niee . Bahagia ber-sayang2 dengan perempuan tu perempuan niee . Dan aku harap budak tu dapat jumpa perempuan yang lebih baik dan lebih sempurna dari aku . *goodluckbaby*

P/S : untuk perempuan yang dah berjaya amek hati dea - Aku harap kau dapat jaga dea baik/2 keyy . Jaga kepercayaan dea . Msg dea call dea biar dea tak sunyii . Dengar jugak semua masalah dea biar dea rasa ada yang ambil berat pasal deaa . Jangan bagi dea smokingg , sebab tu bahayakan kesihatan deaa . Jangan sakitkan hati dea , sebab dea akan balas balik dengan yang lebih dahsyat . Selalu nyanyikan untuk dea sebab dea suka bila gurlprengg dea nyanyikan untuk deaa . Buad ape yang dea suruh kalau tanak tengok dea marah . Jangan buad ape yang dea benci kalau tanak dea cari perempuan lain . Jangan layan banyak lelaki sebab dea sangat kuat cemburu orangnyaa . Jangan bagi dea ponteng sekolah sebab benda tu tak elok untuk masa depan dea . Jangan mintak macam/2 kat dea sebab dea sendiri ada banyak benda yang nak dibeli . Sambut birtday dea tahun nie taww . Aku tak dapat jadi yang istimewa untuk birthday dea . Soo , congrate untuk kau key sayangg . 11bulan 3hari dah cukup untuk aku kenal dea sangat . So , aku harap kau tak kecewakan dea .

kbaii 
shamzatul amalina shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥