AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Thank You , maa . ♥
written on 20 February 2012 @ 8:59 AM ✈{ }

Sebenarnya aku tengah sakit hati . 
Bukan dekat kau , bukan dekat kau jugak tapi dekat budak tuu .
FUTIMAK punya perangai .
#Abaikan - ASSALAMUALAIKUM 


Tapi bukan pasal tu yang aku nak cerita kali nie . Yang tu lantak dea lah asal dea bahagia sudah . Lepas nie jangan harap nak kenal dengan aku lagi . Berambus jauh/2 dan aku tanak tengok muka kau lagi .

My super mama . I love her damn much . Gila , sape tak sayang mak sendiri seh . Even aku selalu sakitkan hati mama tu , tapi mama tetap sabar walau jauh dalam sudut hati dea kecewa dengan sikap aku . Maa , Im soory --'

Tadi untuk kesekian kalinya aku bercerita meluahkan perasaan lagi dekat mama . Pasal ape lagikan kalau bukan pasal si gemokk . Okay , aku nangis !! Alahh , muka aku neh nampak jea kerek an tapi sumpah air mata aku neh memang murah sesangat . Aku suka nangis lagi/2 hal yang buad aku kecewa . Cop , eleh macam lah kau tak kenn ? Kau punn sama macam aku kan , ayoo ngaku cepetann !

Okay dari awal mama dengar jea tak bagi respon punn tapi aku tetap cerita . Bila dah tengok aku dah macam nak meraung , mama peluk aku . Mama suruh aku sabar jeaa . Mama faham keadaan aku sebab mama pun pernah rasa yang sama . Dipinggir tak diambil tahu , Dilayan seperti hamba abdi di istana Johor . Ya Allah tabahkan hati aku .

Sometimes aku kuat , aku sabar jea flow benda nie semua . Tapi ada sometimes yang lain , aku rasa aku lah manusia paling lemah sekali nak tanggung benda nie semua . Dulu memang yea aku boleh buad macam/2 untuk pertahankan tapi sekarang aku tertanya/2 perlu kea aku nak pertahankan ? Ada kea orang yang nak appreciate aku ? Kalau takde , kan usaha aku dah jadi ibarat mendirikan masjid di tengah lautan . nak buad ape bina masjid kat tengah/2 laut kan kalau dah tahu tade orang yang nak pergi kat sana .

Hmm ~ Aku sedih bila tengok dea bahagia dengan orang lain . Aku kecewa sebab aku tak boleh nak bahagiakan dia . Tapi jauh di sudut lain , aku tumpang gembira yang dea rasa :]

KBAII ~



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥