AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ UN-TITLE --' ♥
written on 15 February 2012 @ 9:45 AM ✈{ }

woot woott ~
apa habak ? semoga kau sihat lah kann
Jangan jadi macam aku neh haa :/


ingat lagi wehh kat budak gemok neh ?
Alahhh , budak gemok yang suka merajuk tuu ~
Ofcos lah ingat kann .

Okay sekarang nak cakap yang aku dah couple dgn dea 10 bulan . 10 bulan wehh , tempoh yang paling lama dalm hidup akuu . Tak tahu kenapa , even banyak gila dugaan dan rintangan tapi aku dengan dea still lagi bersatu . Even aku selalu gaduh dengan dea tapi kami tak boleh berpisah . Even aku tahu apa yang dea buad belakang aku tapi aku boleh sabar . 

Kalau sebelum nie , gaduh siked terus clash . Tak puas hati terus putus . Tak suka siked terus break . Tapi aku tak boleh buad benda yang sama dekat budak gemuk niee . Dea dahh pelet aku agaknyaa breee ~ 

Memang tak nafikan lah yang aku sayang dea kan tapi sejak kebelakangan nie ada apa pada rasa ? Aku masih sayangkan dea kea ? Dea sayang aku lagi kea ? Semua dah jadi satu telinga gajah yang besar macam nie ' ? " haa . Tapi tetap takde jawapan . Kami sering bergaduh even hal remeh . Kami dah tak mesra macam dulu . Aku pun dah tak boleh nak berguraw siked dgn deaa . Dea dah jadi manusia paling sensitif kat duniaa . Guraw siked terus gaduhh . 

Tapi kenapa aku nampak .............................. hmm nothing !!!

Tapelah macam niee , aku harap dea bahagia dengan apa yang dea buad . Selagi dea happy aku punn happy jugakk :) *fake smile*

ILOVEYOUSOFUCKFUCKLAHGERRRMOK <3






copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥