AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ SENYUM ! Tak perlu kata apa-apa :) ♥
written on 07 January 2012 @ 3:07 AM ✈{ }

ASSALAMUALAIKUM 
Gugerl CANTIK and Boboi HANDSOME :]
Sihat wehh ? Lahai , jangan lah sakit pleasee .

  

Nampak tak terselitnya SEMANGAT FRIENDSHIP antara mereka ?
*Kalau tak nampak dah tak lama letew wehh :P

Tadi masa CERAMAH kat sekolah , Ada Penceramah tu banyak tegaskan pasal SEMANGAT BERKAWAN . Betapa pentingnya kawan dalam hidup kita , betapa sunyinya kita tanpa kawan .
Okay bab neh agak sensetif bagi aku . *JANGAN TANYA SEBAB* Kbaii .

Aku join satu aktiviti nehh . Dea suruh tulis nama kawan baik kita and puji dea dengan segala kebaikan dea . Aku tak nafikan memang lah SAHABAT aku neh baik orangnyaa . Sejujurnya aku tulis semua yang aku rasa dekat sekeping kertas putih tuu . Tapi ....
Apa yang tak kena weh ? Tolong bagitahu aku . Kau tak selesa aku rapat dengan kau ? Okay cakap sekarang . Jangan buad muka-taik kau depan aku . Jangan buad perangai setan kau depan aku . Jangan tunjuk sial kau depan aku boleh tak . Kalau kau dah tanak dengar lagi cerita aku , kau cakap wehh . Aku takan cerita apape lagi dekat kau . Tapi tolong lah eh . Hohhh !

Aku rindu kau weh aku rindu kau . Boleh tak kau rasa perasaan aku tu ? Kita dah tak mesra macam dulu . Suasana berbeza dan amat ketara . Apasal sehh ?
Aku nampak kau nangis tadi . Kau nangis masa penceramah tu suruh kau bayangkan kalau kawan baik kau tinggalkan kau . Kau tahu tak , aku pun akan nangis sama macam kau kalau aku terpaksa kehilangan kawan sebaik kau . Sumpah , Aku sayang kau doee . Sayang sangat :|

Aku rindu nak ketawa dengan kau .
Aku rindu nak dengar suara nyanyian kauu .
Aku rindu nak degar cerita kau .
Aku rindu nak buat kerja gila dengan kau .
Aku rindu nak berguraw dengan kau .
Aku rindu nak peluk cium rabe kau . *hehe
Aku rindu nak jalan kaki jejauh dengan kau .
Aku rindu kau wehhhh

Kalau aku ada salah dengan kau , Aku minta maaf okay :)

Kbaii ,
SHAMZATUL AMALINA SHAMSURI

ASSALAMUALAIKUM 




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥