AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Jom pergi sekolah ;) ♥
written on 02 January 2012 @ 9:58 PM ✈{ }

Siapa yang naik sekolah besok ?
Sila korek hidung dalam masa 10 minit .
hohooo jangan tiru adegan tidak senonoh ini :P

Nak tahu tak betapa SEMANGAT nya aku nak naik sekolah besok !
Okay semangat sebab tak sabar nak jumpa kengkawan aku .
Tak sabar nak bergosip berkongsi cerita bagai .
Ya Allah komfem besok aku tak boleh nak belajar . Hoh !
AKU JANJI BESOK TAK DATANG LAMBAT !!!
 


Okay tadi aku pergi daftar kat kelas Form 5 . Teng teg tenggg cuba teka sape Guru kelas aku ? Jyeahh My Lovely English Teacher . Macam macam dea komplain kat mama . Dan tiba masa aku di-ceramah masa kat rumah . *Act belum sampai rumah lagi dah start* . Fullstop !

Tahun nie aku SPM wehh . Gila tak rasa macam baru semlam masuk darjah 1 jumpa cikgu Kartina yang ajar aku subject Bahasa Melayuu . Yeaha aku masih ingat dea sampai sekarang sebab tu satu-satunya cikgu yang rapat akrab gila dengan aku . Tapi sayangnyaa aku dah lost contact dengan Puan Kartina tuu . I Miss Her soo muchh :/

Agak agak azam tahun nie boleh tercapai tak ? Insya-Allah boleh . Tapi kefahaman dan Pemahaman dari orang sekeliling tu amat lah sangat penting bagi aku . Kau faham aku , aku faham kau . Okay aku memang pendendam . So ? Kbaii ~

Dalam SPM neh aku amek 9 subjek jeaa tak banyak pungg . Almaklumlah aku neh lembap orangnyaa . Takut tak boleh bawak pulak kalau amek bebanyak nanti . Ghehehe . Nak tahu subjek apa yang aku amek ? Lahai , kepoh benoo lah kau neh . Klaaa meh aku btahu meh sini dok kat depan aku . Subjek teras yang 6 tu aku amek lah kan cuman ada tambahan subjek Information Comunication Technology (ICT) , GEOGRAFI , EKONOMI ASAS . Sama tak dgn kau punyaa ? Tak kan . Memang tanak sama pungg . Hehe . *Guraw doee .

Okay kepada sesape makhluk Allah yang lahir tahun 1995 , Tahun neh kau amek SPM kan ? Aku doakan SEMOGA BERJAYA okayy . Buatlah sesuatu dengan restu IbuBapa . Sesungguhnya itu sangatlah penting ;)

KBAII ,
SHAMZATUL AMALINA SHAMSURI




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥