AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Hari baru | Minggu baru | Bulan baru | TAHUN BARU :) ♥
written on 30 December 2011 @ 9:27 PM ✈{ }

Ha ape ? TAHUN BARU ?
Betul kea ? Eh mimpi kea kenyataan ?
 Alahai ape jea yang aku buat tahun nie ? 
ttbe jea dah tahun baru .

 

Sedar atau tidak / percaya atau tak tapi kenyataannya besok merupakan hari baru / minggu baru / bulan baru dan yang paling penting sekali adalah besok merupakan TAHUN BARU 2012 . jyeahh itu bermakna aku ada azam baru dan matlamat yang serba baru . Kau ada ? Okay jangan tiru aku punya .

2012 neh merupakan tahun yang amatlah sangat penting dalam hidup aku . Nak tahu kenapa ? Okay aku bagitahu tapi kat kau jeaa . Tolong simpan rahasia neh dan jangan bagitahu orang lain okay aku percayakan kau . Dan rahasianya ialah : AKU AKAN MENDUDUKI SPM . Tak percaya ? Alaaa tolong lah percaya sebab aku tak tipuu kau . Betul wehh ;)

Tahun baru mestilah ada azam baru kan ? Nak tahu apa azam aku ? okay meh sini masuk kereta aku , aku pi tunjuk kat hangg . Let's gooo ~


  • Aku akan tinggalkan segala ke-negatif-an yang pernah aku buat *INSYAALLAH*
  • Aku akan study sekerap mana yang aku boleh *Demi masa depan yang cerah*
  • Aku takkan pakai handphone *AKU CUBA*
  • Aku akan jarang ber-mukabuku *Mesti boleh punyaa*
  • Aku akan jadi budak *nerd* sepenuh masa *pakai cerminmata rabun aku lahh*

HAHA ! Dengan iman yang kuat aku rasa aku boleh buad nie semua . Dan aku perlukan sokongan dari orang sekeliling aku . Weh hamba Allah yang suka benoo nak cari kesalahan aku , Aku akan buktikan kat kau yang aku tak seburok yang kau sangka okayy . Dan untuk manusia yang sentiasa sayang aku , aku akan doakan azam korang tercapai okayy . Fullstop !

# Sebelum nie azam aku tak pernah ter-capai punn :|

KBAII ,
SHAMZATUL AMALINA SHAMSURI




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥