AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Hari pertama ;) ♥
written on 04 January 2012 @ 2:34 AM ✈{ }

Woi apece hari pertama sekolah kau harinie ?
Semoga semunya berjalan dengan lancar lah kann ;)

 

Hari pertama sekolah , Aku  tengok muka semua baik suci jea kann . Muka macam tak pernah buad salah . HAHA . Kelakar sebenarnya sebab tak pernah aku tengok muka macam tuu . Kehkehh .
* DENGKI

Kringgggggg ................. Cikgu masa pertama pun masuk . Jyeahh sape tak kenal guru kelas aku yang comel tuu . HIHII ^^ . Upacara lantik segala jawatan bagai pun dilaksanakan . Okay aku tak pegang apape jawatan pun dalam kelas tuu . *Atas sebab sebab yang tertentu . Kbaii ~

Lepas cikgu tu cikgu nie pulak , lepas yang nie yang lain pulak , semua dok bakar semangat kitorang . Almaklumlah nak SPM lah katekann . Okay masa tuu tengok ada lah muka azam nak berubah tuu . Tapi ce tengok  dua tiga bulan lagi . Jadi kea tidak ? LOL xD

Tapi semuanya best lah hari neh , Nothing yang boleh buad aku kecewa . HAH ! Ada satu hal yang nak buad aku berdekahh , Guru kelas aku tu beria nak pisahkan kitorang satu gengg . Sampai peningg kepala dea . Katanya geng aku besar sangat . Pergi memane punn kitorang mesti bersatu jugak . HEHE . *Okay aku kesian dengan muka beria dea tuu --'

So sekarang , Aku duduk dekat sekeliling budak lelaki .  Eh takde lah sampai kiri kanan depan belakang aku tu lelaki ann , Cuman orang depan dengan jiran sebelah kiri jea . Sebelah kanan takde orang sebab aku duduk tepi tingkap and belakang aku perempuan . Soo ade lah jugak teman kat situ daripada takdee langsungg >,<

Nak tahu tak wehh , Homework hari pertama dah dapat . Lumayan lah kann banyak dea . Cikgu kate tu nasib dan salah satu pengorbanan budak SPM ,. So aku terima dengan senyuman jea lah nasib tuu :) hehe .

# Aku nak buad hw sekarang | Malam ada tuisyen pulak . Hohh .

Kbaii ,
SHAMZATUL AMALINA SHAMSURI




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥