AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Dia yang pergi ~ ♥
written on 13 February 2012 @ 11:51 AM ✈{ }

Assalamualaikum .
jawab weh jawabbb !!

Rasa macam dah lama aku tak bagi salam kat sini kan ? Jyeahhh bukan macam memang dah lama punn . So , jangan lah segan segan nak jawab salam aku ehh . #PEACE !

Okay kali neh nak berangan mengimbas kenanagan lama kejapp . Naj ikut ? Jom masuk , aku bawak free of charge punya lahhhh . Heheee *over*


tengok mamat nie betulbetul 

kenal dea tak ? Okay skg aku kenalkan : budak nie nama dea IKHMAL , classmate aku time agama . For detail budak nie ex aku . Sumpah sampai sekarang aku rasa bersalah kat dea wehhh . Mungkin sebab kesalahan aku tu lah yang menyebabkan dea tanak tegur aku sampai sekarang . Dulu macam dah nak okay , tapi entah apa yang tak kena ntahh soo situatian TAK KENAL terjadi sampai sekarang . 

Sebenarnya aku nak mintak maaf kat dea . Yelah , kod kod dea tak maafkan aku  tak nayee ~ Dah lah tahun nie SPM lagilahhh haish ! Tapi takan aku yang nak kena pegi terhegeh-hegeh kat deaa . Eyuwww ~ Aku memang ego ! So get outtt !

Cuman dari sini aku mintak maaf dan harap harap dea maafkan aku kan kannn ? AMINN ~

KBAII :)





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥