AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Tuhan tolong aku , Tolong jaga DIA :) ♥
written on 12 January 2012 @ 11:27 PM ✈{ }

Assalamualaikum guys .
Mood : SEDIH AND BE SERIOUS !

 

WHAT is the meaning of BESTFRIEND ?
 WHO is my BESTFRIEND ?
WHERE is my BESTFRIEND ?
WHAT happen to my BESTFRIEND ?
*kau tahu kea weh ? Okay jawapannya MEMANG TAK !!!

Saat yang paling bahagia dalam hidup ialah masa kita tahu yang kita ada KAWAN BAIK . Mungkin tak bagi kau Tapi ia dah pun berlaku dalam hidup aku . Kawan Baik mungkin segalanya bagi aku . Tempat aku meluahkan , mencurahkan , menikmati dan dinikmati segala rasa yang aku ada . Aku bukan senang nak percayakan orang sebab bukan semua orang yang boleh dipercayai .

Saat paling sakit sungguh sakit teramat sakit adalah saat aku kehilangan sahabat baik aku . Mungkin kau pernah rasa apa yang aku rasa ataw mungkin jugak kau manusia paling bertuah sebab ada sahabat baik untuk selamanya . Alangkah bahagianya aku dapat hidup dalam diri kau yang ditemani sahabat baik .

Dear YOU ~
I know and I'm sure you will read this at one good days . Actually , this is what I feel and I hope you will know what kind of feel that I have .But , After this I hope we didn't feel anything like what I feel and we'll start all this from the first until we die .

Aku tahu kat belakang mesti kau ada cakap *kutuk* aku kann ? Alahh aku dah faham sangat perasaan korang tuu . Tapi sukahati kau lah nak cakap ape punn bukan hak aku lah nak halang kau kann . Aku tak kesah selagi kau bahagia dengan kehidupan kau yang cenggitu :)

Eh babi ! Aku buad muka taik eh ? Kalau yee apasal , kau tak suka ? Okay blaaa shuhhh ! Aku tanak buad kau rasa terpaksa untuk kawan dengan aku . Aku tak kesah if takde kawan sekalipun asalkan hidup aku tak menyusahkan orang . Biar hidup aku neh macam SETAN , jangan aku buad orang jadi setan . Kau faham tak wehh ? Okay cunn !

Aku yang jauhkan diri dari kau ? Bapak lah sial , ape funtion weh ? If aku gila sekalipun , aku takkan lupa korang doee . Korang kawan baik aku ape kejadahnyee aku nak buad macam tuu . Hadoyy matang siked lah wehhh . Actually aku yang rasa kau jauhkan diri dari aku dan tuu merupakan sebab utama aku tanak ganggu korang . Brrr ~

Aku tarik kawan kau ? Maksud kau , aku tak boleh kawan dengan kawan aku . Cenggitu ? Bodoh jea kau , aku dengan dea dah kawan sejak dulu lagi then kau nak pisahkan macam tu jeaa . Kau mintak kaki aku kea ape neh bhaii? Errr ~

Kalau rasa dah benci sangat nak hadap muka aku neh , cakap terus terang dengan aku . Jangan dok kata muka aku macam taik lah wehh kau ingat muka kau tu bagus sangat ? Semua sama doee , takde bezaaa . Aku punn tak hingen nak ngadap muka orang yang nak jadi musuh aku sial !

Rindu ? Dulu memang yee tapi sekarang .... Tipu lah kalau aku cakap tak . Sumpah aku rindu kau , kau dan dia . Tapi sampaikan hati korang buad aku macam neh ? Kau tahu tak aku sanggup berkorban nyawa untuk pertahankan friendship kita . Bukan nak mengungkit bukan jugak niat aku nak melewehh tapi sumpah aku dah buad dan tak mustahil aku akan buad benda yang sama lagi .

Teruskan sorok apa yang kau rasa , simpan apa yang kau rasa , pendam apa yang kau rasa . Buad sampai lebam keyy . Lepastu pandang aku macam pandang taik lagi . Suka doehh aku . Buad lah taw . Lagi setahun aku nak kena hadap muka kau neh alaaa bukan lama punn kan . setahun jeaa kann . Heehee PUIHH !

Lepas kau baca neh , terpulang ah kat kau nak buad friendship kita jadi macam mana . Tapi kau tetap KAWAN / SAHABAT / TEMAN aku sampai bila-bila . Muak dengan aku ? Okay sukahati kau lah sayang anje intan payung berlian :)

# Aku sayang kau :*

Kbaii ,
SHAMZATUL AMALINA SHAMSURI

Assalamualaikum ^^




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥