AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ FESTIVAL LAYANG-LAYANG SEDUNIA ♥
written on 17 February 2012 @ 9:36 PM ✈{ }

Assalamualaikum :*
Bosan tak bosan tak .
Okay sumpah aku bosan gilaa doe !


Siapa yang dah pergi festival layang-layang kat pasir gudang , johor tuu ? ce angkat kaki siked nak tengok bape ramai hewheww ~ 

Walaupun rumah aku ni boleh dianggarkan sejengkal jugak dengan tempat tu tapi aku belum pergi lagi :| Aku nak pergi jugak tapi nak pergi dengan sapa wehh . Besok dah last kan . Lagi pun sekarang neh hujan memanjang , tempat tu dah tade bumbung --' Dengan keadaan aku yang tengah demam nie tade maknenye mama aku bagi pergi tapi aku tetap kena pergi ! (FULLSTOP)

KBAII ~





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥