AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ STRESS BELAJAR ? ♥
written on 17 February 2012 @ 5:00 AM ✈{ }

heii hoii !
Apa biken ini malam ?
Sejuksejuk macam neh, lepak kedai pekena teh hangat sedap gak ann .
#FORGET IT#


Okay sekarang nak tanya siked : sape yang pernah alami stress masa tengah belajar , gelek kepala macam saya mwehihiie ~ ada yang tak tahu cara nak atasi masalah stress tu kan ? Okay meh sini aku bagi tips siked mehh .
p/s : aku cuma bagi cadangan :)

1. HIRUP UDARA SEGAR : Kenape kena hirup udara segar ? sebab udara segar boleh buad hati kita jadi tenang wehh ! Tak percaya ce buadd . sumpah tak tipuuu hehee . #KEBERIAAN

2. BUAD AKTIVITI : Nak kena buad aktiviti apa ? haa tu terpulang kat kau lahh . kau suka buad apa ? just go on . Selagi aktiviti tu boleh buad kau happy dan tersenyum serta melupakan keSTRESSan kau tuu okayy but asalkan aktiviti tu bukan yang negatif lah kann :)

3. DENGAR LAGU : haa biasanya yang nie paling berkesan . Aku selalu guna cara yang nie lahh . Sambil dengar sambil nyanyi . Alahhjangan nak amek tahu sangat pasal orang kiri kanan tuu , dea tahu apa kann yang penting kau dapat hilangkan stress kau sudaa . Weeeee ~

Okay , kalau ada cara lain , share-share lah kat sini eh . Jangan malu jangan segan :)
Sekali lagi : Aku tak pro , aku cuma berkongsi :)

KBAII ~



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥