AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Aku mampu tersenyum :) ♥
written on 19 February 2012 @ 8:12 AM ✈{ }

Assalamualaikum babe --'
Agak/2 apa mood aku hari neh ?
Okay aku harap kau faham .


Tadi aku pergi pesta layang/2 tuu . Sehari suntok aku kat sana . Dari jam 10 sampai jam 7 . Hahaar saje tengok pemandangan SWEET COUPLE . 

Ramai yang pergi dengan BF/GF diorang . Pehh bermesra depan aku tak mengagak wehh . Tak tahu agaknya aku jealous tengok diorang cenggitu . Kadang/2 tertanya sendiri : Eh BF aku mana ? Oh cop , aku ada BF kea ? IDK !!! (FULLSTOP)

Okay dah sampai sana ape lagi aku buad lah kerja sambilan aku tuu . Jadi MODEL tak diundang hewheww ~ Dan ini lah hasilnyaa :


TAKEN BY : SHAMSUL ADLI SHAMSURI


TAKEN BY : SHAMSUL ADLAN SHAMSURI



TAKEN BY : SITI KHADYJA RAZALI


nak tumpang GLAMOUR siked


bila dah bersuka riaaa ^^


si pemalu VS si tak tahu malu

Okay dah cukup cukup . Nampak aku senyum kan ? Yess memang aku tengah senyum dan aku sentiasa tersenyum sepanjang aku kat sanaa #Konon tak sombong lah# walaupun bak kata arwah achik 'spin' dalam lagu mengusung rindu : DALAM SENYUM INI ADA TANGISAN . hewheww ~ kecuali peristiwa kat tandas tuu . Pehh makcik tu memang tempah tapak kaki aku lah sial . Grrr ~

KBAII ~




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥