AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Sebab perempuan akan membenci lelaki . ♥
written on 17 March 2012 @ 4:50 AM ✈{ }

Helloooooooooooooooooooooooooooooo
Assalamualaikum .

 

Tak semua manusia sempurna . Jyeahh aku tahu tuu . Aku pun termasuk dalam golongan tak sempurna tuu . Tapi percayalah , Allah jadikan manusia itu sesempurna yang mungkin tapi ada kelebihan dan kekurangan yang tersendiri . Woooo ~ macam berfalsafah pulak aku .

Keyy sebenarnya tanak cerita yang tuu , tapi nak cerita pasal LELAKI ><' Ada sesetengah lelaki yang buad dea dibenci oleh perempuan . Seperti apakah lelaki tersebut ? Okay lelaki yang ada sikap/2 macam nie :

1. MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI
2. SUKA MENUNJUK-NUNJUK
3. SUKA MENINGGIKAN SUARA
4. SUKA MAIN KAYU TIGA
5. SUKA MENGONGKONG
6. SUKA 'CUCI MATA'
7. CEMBURU BUTA
8. PENIPU
9. EGO

Keyy lelaki yang cenggini kalau ada depan mata aku rasa macam nak panggggg jea sekali . Tapi sebagai perempuan , mak aku selalu pesan : kita kena hormat lelaki sebab lelakilah yang akan membimbing kita satu hari nanti . Aku pegangg kata/2 tuu .

Ehemm , p/s kepada lelaki : kalau rasa tanak dibenci perempuan tuhh , tolonglah buang sikap/2 seperti yang dinyatakan keyy . Aku pun perempuan so aku tahu lah ape yang perempuan lain rasaa kbyeee ~

# Peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

shamzatul amalina shamsuri






copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥