AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Pfft . ♥
written on 16 March 2012 @ 3:34 AM ✈{ }

hai hey hoi ~
cinta antara kita tiada penghalangnya , walau akhir usia ku menyinta dirimu 
ku hanya merindumu menyata kau cintaku , ku kan berjaji menyintamu sayanggggggggg ~
#FULLSTOP , menyanyi pulak akuu :P

Wehh , ada berita gempak choyy . Nak tahu tak ? Ehemmmm : AKU DAH TOTALLY SINGLE ! Macam mana boleh ? Eh jangan tanya aku lah . Tanya budak tu . Dea yang nak macam nie . Nie yang boleh buad dea happy . Aku flow jea walaupun jauh kat sudut hati nie masih mengharapkan sesuatu yang tak pasti errr ~ Ofc lah kecewa . Gila takkk ! Air mata nie jangan cakap lahh macam air hujan kalau nak buad mandi pun boleh . Blablablaa ~ Keyy aku terima dan mungkin yang terbaik untuk dea juga terbaik untuk aku . Mana tahu kennn ?
______________________________________________________________

Keyy haritu aku pergi Melaka . Konon bawak diri lah lepas putus cinta . Cewahh , takdenye , aku pergi sebab nak spent time dengan family lah . Hadoyy dah lama tak jejalan nehh . So , cuti nie kitorg decide nak jalan sampai patah kaki *umpama* .

First , pergi melaka wonderland . Alahaii , seronok tempat tuu . Tapi aku lebih suka amek gambar orang mandi dari aku yang mandi muehehee . Dah berejam kat sana barulah basah badan aku nehh . Ayah aku lahh , dengki betul --'


Tettttt aku tahu buruk --'

Key pukol 5.00 keluar dari sangkar wonderland tuuu . So , makan makan makannnnnnnn. Lapa doee berendam lelamaaa hewhewww . Lepas makan ingat nak masuk kat Taman Buaya pulakk . Tapi dah tak boleh nak masuk dah . Akak cantik kat kaunter tu cakap dah lambat --' Kfineeeeee kite jalan kat area situu . Tiba/2 nampak kuda comel nehh . Alahai , rasa nak bawak balik jea *konon berani* .

*muka cuak .

lepas solat maghrib kitorang turun bandar hilir . Woaaa nie baru bandar ~ Sampai sana , aku naik bot . Hahaa kjakun memangg . 

taken : adli .

Seronok weh naik benda neh . Aku rasa macam hidup dalam buku teks sejarah . Jalan semua dekat tempat bersejarah . Kiri kanan bangunan klasik . Jambatan nama orang dulu/2 . Lukisan pun macam yang ada kat dalam buku teks . Pehhh , macam boleh buad aku lulus sejarah jeaaa muehehee . Lepas naik bot , kitorang naik menara pusing taming sari pulakk . Buahahaaa yang nie sumpah takut . Gayat wehh akuu --' Dah lah tinggi berpusing pulak tuuuu , brrr ~

abaikan mata tuuu .
*silau kena flash lahhh .

K teruskan . Aku teringen pulok nak naik beca neh . Ayah aku mula/2 tak bagi naik kfineeeee muka aku macam ape dah masa tuuu --' Tapi aku tahu ayah tak sampai hati dah akhirnya aku naik becaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

comelkan abang beca nieeee ?
Heheeww tapi abang bawak beca yang ayah aku naik tu lagi comel ++

Kdah pukol 12.30 . Penat jalan soo makan lagi . Tak sempat sampai kedai makan aku dah tak sedar dahhh . Mama kejut pun dah tak boleh bangun . Ttbe bangun jea dah sampai depan rumahhh mueheheeee :) Pape punn , thank you ma , thank you ayah sb dah bawak elynn jalan dan lupakan masalah tu sementaraa . Appreciate sangat (Y) .

shamzatul amalina shamsuri
Kbaii ~









copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥