AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ ITS GONE ~ ♥
written on 02 March 2012 @ 1:56 AM ✈{ }

Hi , SELAMAT PETANG :*


Jauh termenung ? Jyeahh termenung dan termenung lagi . Termenung memikirkan life aku . Kau tanak amek tahu dah diam . Get lost !

Apa status aku ? Bila orang tanya ape status aku , aku nak kena jawab ape wehh . Single / In a relationship / Engage / Married ataw pun scandle jea ? Nothing to say . Takde jawapan yang boleh aku bagi kat orang yang sebok nak tahu tu . Sebab aku pun tak sure . Kangg , kalau aku cakap , kata aku judge sendiri pulak . So kfine lebih baik aku senyap dan tak menjawab --'

10 bulan yang lepas , aku happy . Hidup aku penuh dgn gelak tawa . Takde orang yang boleh keluarkan air mata aku neh . Setiap masa aku senyum . Apeketidaknye , 24 jam budak tu teman aku . Meset lah , call lah , gayot sampai dahan patah lah , macam/2 kite buad untuk dapatkan kebahagiaan tu . Tapi tengok ape dah jadi sekarang ? Sumpah aku kecewaa :c

Teringat masa bulan 10 tahun lepas . Dan aku ingat tarikh tu 10 OKTOBER 2011 , kita pergi jalan raya sama/2 . Kesian aku tengok muka penat dea tuu macam mintak tapak aku jeaa muehehee . Dea angkat aku pusing/2 kat tengah hujan macam filem hindustan , kita jalan dalam payong karat pemberian kawan aku , dea nyanyikan untuk aku masa dalam bas . Ya Allah , kenape perkara macam tu begitu pantas berlaku ? :/

2 hari lepas tuu , kawan aku katanya nak pindah . So , kitorang decide nak lepak kat Diva . Tak ketinggalan lah budak tuu . Aku takkan pergi tanpa dea --' Dalam bilek tu dea geletek aku sampai tegolek-golek kat lantai . Hah , bengang jea dengan akak tuu . Hewheww ~ Tapi pernah kea kita kesahkan orang untuk mencapai kegembiraan ? Kalau dulu yeaa , tapi sekarang ? No komen --'

Pernah sekali dea janji untuk tak tinggalkan aku . Dan masa tu aku pegang kata/2 dea . Jyeaah sebab aku percayakan dea . Tapi sekarang , janji tu aku lepas terpulanglah dekat dea nak buad keputusan ape . Nak teruskan atau dihentikan . Aku percaya , keputusan yang dea buad tu boleh bahagiakan dea . Dan aku nak tengok dea bahagia . But please , aku tanak hubungan tergantung macam niee . Sakit aku weh sakitt :(

Sumpah aku takde orang lain selain dea . Tolonglah tolong jangan percayakan cakap manusia kat luar sana tuu . Manusia yang agaknya dah bosan hidup . Manusia yang cuma kenal nama aku jea . Manusia yang tanak tengok kita bahagia . Please lah , kalau aku tahu sape , sumpah aku tumbok muka dea ! Jadi orang simpan perangai macam BABI buad ape sehh .

Aku meleweh ? Memang ! Soo tak puas hati lah . Eh kau dah puas stalk aku , kau nak judge negetif pasal aku . Apekena dengan kau . Aku tak kacaw hidup kau so takpayah lah susahsusah nak porakperandakan hidup aku eh . Amaran keras untuk kau stalker !!! Kbaii ~



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥