AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ I LOST MY SOUL :/ ♥
written on 25 February 2012 @ 8:24 AM ✈{ }

Buddies , Aku nak mengadu --'


Kosong , Rasa sangat macam hidup neh dah takde pape lagi . Dea dah pergi , walaupun secara tak rasmi tapi aku tahu dea benci aku . Kenn ? Yea , kau pun tahu kan macam mana gila aku sayang dea . Tup tup , pehhhhh bangang jea rasa jadi manusiaa :/

Sebulan hubungan kami dingin . Kecewa aku rasa . Dea tak habis dok salahkan aku itu ini . Mungkin memang sebab aku tak sempurna tapi perlu kea semua benda yang aku buad tu salah ? Okay menyampahh --'

Semua nak pergi . Aku hilang kawan , Aku hilang orang yang aku sayang , Aku hilang kepercayaan dekat dia dan dia . Tapi dalam masa yang sama orang tu datang . Datang dengan senyuman . Allah , Tuhan jea boleh balas semua makna disebalik senyuman tu .

Thx dude cz being my friend (Y) Makin hari makin kerap aku tengok muka kau . Muka yang ikhlas untuk menjadi seorang sahabat . Muka comel yang selalu buad aku lupakan semua masalah . Kau lah tempat aku bermanja sayang bagai kenn . Hewheww ~ Tapi terkadang ada rasa bersalah jugak sb kau neh milik orang . Please give my soory to her .

P/S :
For him - Aku dah tahu niat kau sayang . Thx for everythingg :*
And him - Ucapan terima kasih mungkin belum cukup untuk menyampaikan betapa aku gembira dapat kawan sebaik kau :)

FULLSTOP ! KBAII ~




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥