AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ WORLD , Please be nice to me ♥
written on 31 March 2012 @ 10:53 AM ✈{ }

Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmmm ~


Agak lama aku tak membebel ken ? K aku busy . Erk busy jaga hati orang , busy layan perasaan , busy buad itu ini , busy segalanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ Macam/2 dah jadi . Macam/2 jugak yang dah berubah dalam life aku selama aku tak meng-update blog pusaka nehh . Sebenarnya jangka masa tu tak lah panjang en tapii ..... hmm . *malasnyaaaa*

Dulu aku single , sekarang tak lagi . Aku dah ada hati buah aku sendiri . Yang penting kat sini : AKU TAK AMEK HAK ORANG ! Dan aku harap yang tersangat harap supaya takde orang yang nak jadi orang ketiga secara sukarela atau diundang . Aku penat weh , penat sangat mengalah sebab perempuan lain . Dah banyak kali sangat dah . Tolong lah , aku mengalah sebab aku tanak  perempuan lain rasa apa yang aku rasa , tapi ada orang fikir apa yang aku rasa ? Tak . Aku cuma ada kawan aku yang faham apa aku rasaa . *thankyou*

Dalam masa 10 hari , aku sakit hati sebanyak 2 kali . Bodoh tak ? Kfineeeeeeeeeeeeee aku yang bodoh . Mudah sangat percaya jantan . And see , neh makan deaa . Aku tak sempurna memang tapi tu bukan alasan untuk sakitkan hati aku bhaii . Macik gad sekolah aku punn ada perasaan tau tak even mulot dea tu tak geti nak tutoppp . Nie lagikan aku yang rasanya tak pernah nak bermusuh dengan orangg ><' *tettttttttttttt*

Okay pengakuan terbuka : AKU BENCI KAU ! sape kau ? ntah tanya sendiri kat hati aku nanti dea jawab . Aku malas nak cakap kang lain jadinyaa . Sebab aku benci ? K aku bagitahu sebab kau rampas kebahagiaan aku . Kau amek harta aku , kau amek apa yang aku adaa . Manusia kea kau neh ? Macam dah tukar habitat jeaa . Sorry lah kawan , mulot aku memang puaka tak suka boleh get lostttttttttttt . Spoil siaaaa ! *open*

P/S : to AN - Please jangan buad aku benci lelaki okay . Kau peluang terakhir dan aku taknak lagi dah sakit hati bagai nehh . Aku percaya kat kau so keep it . ILY :*

kbyeeeeeeeeeeee ~
shamzatul amalina shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥