AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ I HEART YOU ♥
written on 21 April 2012 @ 6:39 AM ✈{ }

P/S - Biar ape pun yang berlaku , aku tetap aku .
ASSALAMUALAIKUMM ~
Agak/2 dah berhabuk belum blog pusaka neh ?
K belum . Aku baru jea update beberapa hari lepas kenn :)



Pertama kali aku nampak kau , terlintas kat hati aku : Eh . comel budak nieee . Tup tup kita satu kelas hahaaa . Tapi aku tak rapat dengan kauu . Mulai form 2 baru kita rapat dan sampai lah ke form 5 niee . Aku sayang kau , perangai kau comel macam budak kecikk yang baru nak pandai buad semua tuuu . Hihieeee ^^


Dulu , macam/2 cerita aku dengar pasal kauu . Kebanyakannya yang negatif . Tapi lepas aku kenal kau , baru lah aku tahu siapa kau sebenarnyaaaa . Dyorang dengki dekat kau kodd sebab tu keluar cerita macam/2 . Sabar jea lahh . ILY :*


Kau tinggi . Pernah aku terfikir : Bila lah aku dapat tinggi sama macam kauu . Heee , Takkan punyaaaa ~ Kau pendendam . Sekali kau tak suka , kau akan reject budak tu terus daripada list . Aku suka cara kau yang satu tuuu . *tak hipokrit* I love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :*


Ya Allah budak niee . Muka baik tapi nakal nauzubillah . Masa aku tak kenal kau , aku pk kau neh budak yang siap homework semua , rupanya kau sama jea dengan aku . Tak kurang tak lebihhh :P Aku sayang kau sangat pretty <3


Bila dah bersatu , maka wujudlah VOGEH . Kita berlimaaaaaaa . Persahabatan yang aku harap akan kekal sampai bila/2 . Persahabatan yang aku harap takkan jumpa titik noktahnyaaaa . Aku sayang korang macam adikberadik aku sendiri . Korang dah banyak tolong aku dan aku nak cakap terima kasih sangat pasal benda tuuu . Korang dah buad aku ketawa , menangis , menjerit bagai dan aku happy dengan semua benda tuuu . Aku hargai kenangan kitaaaa . Tahun depan , bila aku tak sama dengan korang lagi , aku janji aku takan lupakan korangggggg . Sumpah wehhhh ! Nanti mesti aku rindu nak hug korang :/ Goshhhhhhhhhhhhhh ! Aku tak sanggup nak hadapi semua tuuu . Girls , you should know that iloveyouuuuuuuuu :*


kbaii 
shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥