AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Harihari aku berjalan ♥
written on 13 April 2012 @ 10:10 PM ✈{ }

Hey budak busukkkk :*
Kalau dulu hari/2 aku rasa nak update blog pusaka neh tapi sekarang tak lagi .
Aku lebih selesa tulis dalam buku diari aku yang warna blueeeee tuu . 
Semua aku boleh lepas kat situ tanpa ragu/2 .
Tapi bila dah tengok macam berhabuk sangat jea blog neh .
Okay , AKU UPDATE !!


k gambar burok neh gambar akuu ><'

Bertudung atau tidak ituu bergantung pada niat . Benda macam neh kita tak boleh pakse sesiapa tapi kita mampu untuk nasihat mereka . Aku pun pakai tudung celop/2 jugak so tak boleh lah nak cakap over sangat kan pasal bab nehh --'

Kalau niat kat hati tu memang dah nak pakai , mulot tak boleh lagi nak bagi macam/2 alasan . Tapi kalau takde niat kat hati , mulot akan cuba bagi macam/2 alasan . Am I right ? Okay ada satu contohh : budak perempuan neh cakap dea MACAM nak berubah untuk pakai tudung tapi ada lagi tambahannyaa :

Aku takut mak aku marah --'
Aku tanak membazir --'
Aku tak reti macam mana nak pakai --'
Ya Allah , banyak betul alasann . Kau rasa dalam situasi macam nie , budak nie sebenarnya ada rasa nak bertudung kea ? Okay tu terpulang kat niat dea sebenarnya right ? Ehemm , kadang/2 ada kan orang yang bertudung neh sebab ikut fasion HANNA TAJIMA yang tengah meletop kebabommm dengan pelbagai jenis lilitannn yang belitbelit . Memang tak nafikan lahhh . Tapi aku perasan , sejak munculnyaa fasion tuu , ramai dah gadis/2 melayu terakhir yang bertudunggg . Comel wehh sumpah :) *tapi ade setengayh yangg errrrrr ~

K stopp ! tanak cakap panjangg lagi dah nanti ada yang kata aku neh bajet alem pulokk kenn . Macam lah aku tak tahu hati busuk kau yang dengki kat aku tuuu --' *tak tujukan sesape . Ape yang ada kat sini sekadar perkongsian , bukan nak buka aib sesiapa punnn taww . Jangan terasa pleaseeeeeeeeeeeeeeee :]

Assalamualaikum , muffin tu Mr. Conan kitaa bagi . Iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :*

 

kbaii 
shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥