AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Mengalir seperti air di sungai ♥
written on 08 April 2012 @ 7:52 AM ✈{ }

Hey buddies , Hello stalker !
Did you know that ILY ?
K , I hate you actually :]


Tengok birthday girl tuu . Cantik kenn ? K tu anak akuu . Dah besar panjang budak niee . Otak pun dah semakin matang . Cuma ada lagi perangai budak/2 dea yang tak boleh jalann lagi tu . Takpee , perangai budak/2 tu lha yang buad dea nampak comel ++ hihiiie . ILY :*


Tengok yang neh pulakk , sawett ken ? Jyeahh , kita tak pandai nak ber-sweet/2 bagai . Aku sayang dea tu yang pentingg . Gaduh sebab cemburu ? Biase lettewwww ~ Cemburu tanda sayangg ken kennn ? Tu maksudnya kita saling menyayangii . Jealous tak ? K aku tahu ada stalker tu yang jealous tak payah tipu perasaan kau tu lagi yangggg :P


Aku sayang persahabatan aku . Bila ada yang gaduh sesama kita , sumpah aku sedih . Dan aku akan usaha semampu aku untuk jaga hubungan kitaa . Kau sayang aku tak ? K tahu jawapann dahh . Nanti tahun depan kalau nasib kita baik , kita duduk lagi sama U . Tapi kalau nasib tak baik ...... hmmm . Nanti aku boleh tengok muka korang guna skype jeaa  tak boleh nak tepuk tampar tumbok teranjang . Kontek pun dekat FB/ Fone jeaa . Bila baca msg "HAHA" gelak punn sorang/2 . Takde sape nak dengar . Nanti mesti susah nak jumpa . Ya allah , guys , aku tak tahu ape nak jadi tahun depan . Aku tanak pisah dengan korang . Nanti tak boleh hug korang lagi :/


K now perempuan gedik neh nak meluahkan perasaan . Orang kaya tak semestinya berhak untuk semuanya . Orang kaya tak semestinya boleh beli semuanyaa . Orang kaya jugak tak boleh nak mengata orang sesuka hatinyaaa . Kalau nak , orang miskin yang macam aku neh pun boleh maki kau kutuk kau lah wehhh . Sebab maki orang tu tak pakai duet pun . Tak perlukan modal . Tapi untuk ape ? Aku dapat ape bila aku mengata kau ? Wehh , meh sini bagitahu kat aku ape yang kau dapat bila kau kutuk aku macam tuuu ? K aku tahu kau dapat dosaaa wehh . Sumpah tak faham perangai perempuan macam kau . Dengar sini , aku takan cari pasal bila orang tak cari pasal . Tapi sekarang , kau dah mula and kau tunggu ape aku akan buad keyy sayangg . Ily , muahhhhhh :*

Kbaii 
shamzatul amalina shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥