AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ World , can you hear me --' ♥
written on 12 May 2012 @ 12:32 AM ✈{ }

Pertama kali aku nampak , k aku respect .
Kali kedua aku nampak , k rasa nak teranjang kauu .
Assalamualaikummmmmmmmm :')


Rasa macam nak gila bila pk pasal tu pasal nie . Macammacam rasa . Aku pun pening cari punca rasa tuu . Tak tahu dari mana datangnyaa :3 But I hapoe that my diary is always beside me . Dan aku tahu hanya diary tu yang dapat rasa apa yang aku rasa setiap hari .

Salah buad siked nak badi macam aku nie tengah rogol anak orang . Salah cakap siked nak pandang aku bagai nak telan . Bila dah nampak salah orang tuu mula lah nak menjaja cerita kat orang tu orang nie . Yang tak ada pun boleh jadi ada *goodjob

Aku perasan dea memang saja nak uji aku . Satu demi satuuu . Ya Allah , sampai bila dea nak buad aku macam nie ? Aku bukanlah manusia yang penyabar tapi aku jugak bukan manusia yang suka cari pasal . K aku nak tengok sampai bila dea nak buad aku macam nie .

Aku terlalu banyak berfikir kea ? Atau terlebih tidur ? Atau penat sangat ? Atau ..... Banyak benda pelikpelik yang terjadi . Aku nampak tu nampak nie . Tapi aku tak boleh nak yakinkan orang yang aku nampak benda tuu . Tapi tolonglah percaya , SUMPAH AKU NAMPAK ! Tapi aku tak tahu nak buad apaa ><'

Today , birthday shash . Buad kali kedua , aku tak dapat sambut birtday deaa :'/ Nobody know how much I want to hug her . Hari tu dea hantar gambar . K budak tu dah chubby *jelly . Ramai peminat dah deaaa :') Bila aku text dea malam tadi , aku harap yang dea akan balas . But i didn't get any respons . Memang kecewa  tapi takpea aku faham and be positive :')

Tahu kan sekarang nie semua budak tengah dalam zon MID-YEAR . K its going same to me . Hmm soalan susahh :'/ Cikgu cakap 8/13 orang failed ICT . Eh aku kea ? Takkan lah budak PANDAI tuu pulak yang failed ann . Imposible :3

Now , I feel nothing . Kbyeeeeeeeeeee ~

shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥