AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ UNTITTLE ==' ♥
written on 29 May 2012 @ 2:33 AM ✈{ }

takde tajuk sebab aku tak tahu nak tulis ape --'
assalamualaikum dan selamat petang :')


masa tu pantas berlalu . aku tak tahu ape yang aku dah lalui sepanjang hampir 6bulan dekat tahun 2012 nie . Eh cop , bukan baru semalam sambut new year ea kenapa cepat sangat dah bulan jun ? K aku berangan lebih . 

Baru habis midyear and ade lah beberape kertas yang aku dah dapat . jangan tanya kertas ape dan ape markah akuu itu rahsiaa hehe ^^. Yang penting lepas nie aku dah tanam azam nak study betul/2 dah tanak main/2 lagi tinggal berape bulan jea nak trial lepastu dah SPM sebenar lepastu dah habis dah tak payah nak pk panjang pasal SPM lagi . Tu pesan ayah aku :')

Habis sekolah ? Haiyy tu bukan petande untuk aku berpisah dengan kawan/2 aku tapi tu langkah pertama untuk aku kenal lebih rapat kawan aku . Yang mana akan ingat aku bila tak selalu jumpa dan yang mana akan ingat aku walaupun jarang jumpa . Dan aku tetap ingat dyorang sampai bila/2 :)

BF ? hmm mak aku cakap bercinta tu tak salah tapi jangan salah gunakan cinta . K setelah aku pk balik , memang betul lah ape yang mak aku cakap tuu . Cinta ada kebaikan dan keburukan . kebaikannya bila kita anggap ia sebagai satu semangat untuk berjaya dan keburukannya bila kita terlalu obses dengan cinta tuu ><'

Alhamdulillah , keputusan pekse setengah tahun aku meningkat :') Walaupun tetap ada yang gagal . Aku dah tak banyak masalah macam dulu lagi aku boleh fokus time belajar aku boleh bahagi masa meleweh aku  dengan masa serious aku . Terima kasih untuk Dia yang selalu faham aku :')

Lastly , aku sayang semua orang sekeliling aku :**

shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥