AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Hi kawan baru ♥
written on 12 October 2012 @ 8:00 AM ✈{ }

Walaupun manusia tak sempurna 
tapi mereka tetap mempunyai kelebihan masing-masing.
Assalamualaikum pacik macik :]

Rasanya baru jea tadi petang aku update blog nie.
Tak sempat nak berhabuk punn aku dah rasa nak update lagi.
Eh suka hati gua lah tambii ><'


Ehemmmm, Tengok tu tengok tuuu.
 Ade budakkan update blog die pasal iteww. 
Auw auwww terharu sangat hihii ^^ *dah boleh lempang muka aku*


Sham | Maii
Mana lagi cun lai lai boleh pilih :]
Btw, kami serasi bersama tak ? *No komen*

Okay jom kenal die o.O

Aku panggil die Maii. And honestly aku tak tahu nama betul die ape --' Sorry. Perempuan nie bekas awek boyf aku sekarang. Budak-budak lagi baru form 3. Budak nie lah yang update blog die pasal aku tadi.  Aku tak tahu dari mana asal usul die yang aku tahu aku pernah pasang niat nak tumbok muka budak nie. Nak tahu kenape? Okay mulut die memang takde insurans. Sumpah! Tapi mungkin mase tu ade salah faham siked sebab tu jadi macam tu.

Tapi sekarang dah okay. Die siap ngaku aku nie bestfriend die lagi woww memang macam tak logik.  Kita baru sangat kenal kodd. Baru nak kenal hati budi masing-masing cewahhh. Terpulanglah hak die :) Kalau die tak amek keputusan untuk mintak maaf kat aku mase tu mesti sampai sekarang aku tak tahu ape yang sebenarnye terjadi and mungkin aku masih lagi menyampah dengan mulut die tuu. Terima Kasih :D Aku hargai ape yang kau dah buad tu.

Cuma aku nak bagi tahu kau awal-awal. Aku tak boleh nak janji untuk jaga bekas pakwe kau tuu. Die nakal ahh. Tapi watlek aku still boleh handle lagi. Kalau tahun depan aku takde kat JB, aku nak mintak tolong kau tengok-tengokkan die kat sini. Aku risau. Budak nie suke nekad buad something. Aku tanak sampai jadi apape kat die. Aku tahu kau faham. And rasanya aku tak kesah kodd kalau korang get back balik macam mana sebelum aku muncul sebalik hubungan korang tuu. Mungkin kau lagi layak untuk die :]

 # Selamat Malam #



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥