AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ GOODLUCK ♥
written on 05 October 2012 @ 10:48 PM ✈{ }

Kejadian Allah sememangnya indah.
Sempurna tanpa cacat cela.

Assalamualaikum ;)


6 Oktober 2012. Lagi berape hari jea budak PMR dah mula exam keramat dyorang. Wahh mesti tengah countdown jam yang tinggal kan ? Alahh macam aku jugak dulu . Tapi actually makin kau kira , makin kau rasa takut . So watlek watpeace jangan gelabah . Anggap jea macam kau nak pereksa akhir tahun masa form 1 duluu hihiiee ^^. *dah boleh lempang muka aku*

Ehemm, bebual macam tu memang senangkan . Aku pun tengah rasa apa yang kau rasa tuu . Memang susah nak buang rasa gelabah tuu . Even aku punya exam almost sebulan lagi tapi SPM tu exam paling penting dalam hidup . Kalau aku buad main/2 macam masa UPSR dulu , nak jadi ape aku lepas nie kann ? Keputusan yang baik tu penting sangat bagi aku .

Anyway , ape jenis exam pun yang kau nak amek dalam masa terdekat nie , aku nak ucapkan SEMOGA BERJAYA keyhh ;) Bedoa dan tawakal. InsyaAllah Allah berada disamping orang yang rajin berusaha :)

Ikhlas dari,
Shamzatul Amalina Shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥