AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ - UNTITLE - ♥
written on 05 August 2012 @ 5:41 AM ✈{ }

Kata orang benda yang lepas jangan dikenang .
Biarkan apa yang berlaku sebagai kenangan .


Sebenarnya aku sedar , aku tahu dah hampir sebulan aku tak update pusaka aku neh . Haiyy kesian kau stalker . Bukak bukak asek benda yang sama jea keluar kan . Membazir masa sudah tapi padan lah muka kan aku tak suruh pun kau bukak . Kau jea yang rajin sangat hehe . Copp , yang aku nie dah macam minah perasan pahal ? Bajek macam ade stalker jea . LOL xD

Actually aku cuma nak bagitahu yang tak lama lagi TRIAL SPM sampai . And aku langsung takde persiapan nak exam keyy . Banyak lagi subjek yang aku kena cover . Lagilagi IT dengan EKO perghhh boleh cancer otak aku kalau pk pasal tu . Tapi apape punn aku doakan rakan seperjuangan aku semua berjaya keyy :')

Goodluck jugak untuk adekadek PMR :')
Oh yea , raya dah tak lama lagi dah . So please jangan ponteng puasa keyy . Hihii ^^

p/s : Sebenarnya aku tak tahu nak update ape . So , no wonder lah ayat tonggang terbalik macam nie -___-

shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥