AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ the moment when *** ♥
written on 07 July 2012 @ 7:08 AM ✈{ }

Lamakan aku tak update pusaka nenek moyang neh ?
Dah sebulan kodd --'
Malam neh tak kira mata ngantuk tak kira badan penad ,
Aku nak update jugakk heee ~

*ASSALAMUALAIKUM*


Look , nie bithday girl 23 Jun . Ommey tak ? Hee dah boleh lempang muka aku bagi sedar sekarang --' Kalau tahun tahun lepas birthday aku lagi meriah kalau sambut dengan tapi tahun nie tak . Fakta tu dah terbalik . Sambutan dengan family lagi meriah wehh :D

22 Jun . Aku ingat mama lupa yang besoknya birthday aku . Tapi apa yang terjadi lepas kitorang baca Yassin sama sama ialah mama pesan suruh aku berubah . Umur dah meningkat , tak lama lagi nak SPM dah punn . Mama cakap lagi mama nak tengok aku jadi anak yang baik . Please jangan melawan cakap dea lagi . Mama suruh aku lupakan benda yang tak penting buad sementara . Mama nak tengok aku berjaya . Berjaya macam ..... hmm macam Kak Rina .

K part yang nie seronokk . Ayah belanja makan ikan siakap wuuu ~ Makan ramai ramai kat rumah Helmi . Haiyy lepas makan aku balik konon nak pergi setel benda yang tengah segabut kepala otak tu tapi kena panggil keluar pulak . Tengok jam , eh dah pukul 12 malam nak apa lagi kan budak nie ajak aku keluar . Rupanya segala persiapan dyorg dah buad nak kenakan aku . Sayangnya tak sempat nak amek gambar masa tuuu :( *ayah aku pun sama naik*

23 Jun . Haiyy ada latihan drama wehh tak lama lagi ada presentation . Haiyooo seram pun ada . But I'll try my best untuk bagi persembahan yang terbaik . Sampai sampai kat sana dyorg nyanyikan lagu happy birthday wahh so terharu wehh . Thankyouu korang :) tapi err ada pulak si .... tu sesat dari mana ntahh tapi pkay lah dea tak lama pun kat situ . Ohya aku jadi Mak Som tauu . Pembantu rumah kepada Siti Rahimah . Actually bukan macam pembantu sangat lah kann ntah aku tak tahu nak cakap macam mana . Nak tahu lebih lanjut baca aa darama 1400 dalam novel komsas Tingkatan 5 . 


Ehem yang nie pulak gambar masa aku kat politeknik . Masa tu ada kem pengukuhan dari 30 Jun sampai 1 Julai . Aku amek dua subjek : ICT dengan EA . Tapi macam sia sia jea wehh kat sana aku tak fokus langsung . Otak segabut :( Maaf maa . K dah malas nak cerita part yang tuu .


Okay yang nie gambar hari neh . 7 Julai 2012 . Yea aku tahu hari nie hari sabtu tak sepatutnya aku pakai baju kuning biru tu kann ? Tapi ada funtion kat sekolah lah sebab tu aku kena pakai jugak si kuning biru neh err . Haii nak tahu tak , operasi jual rojak aku berjaya . Even aku tak amek port sangat pasal benda tu tapi pehh wa happy gila beb rojak wa habis . Masing masing first time buad kodd (Y)

One more operasi rumah hantu tu dah berjaya dilaksanakan dengan jayanya . Aku sebagai guard dekat pintu masuk  nak ucapkan terima kasih banyak banyak dekat budak budak DPT yang gila sporting pecahkan tingkap kelas kitorg hehe eh takdelah aku ucap terima kasih sebab korang dah meriahkan rumah hantu nie dengan jeritan jeritan comel korang tuu . Kesian dekat adek comel tu sampai nangis nangis kena kacau dekat dalam . Dek , maafkan kami :( Lain kali kitorg tak buad lagi dahh he sb tahun nie last kitorg kat DPT . So enjoy jea keyy :D

P/S : Aku sayang kauu muahh :*

shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥