AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Yes , new life :) ♥
written on 15 September 2012 @ 4:29 AM ✈{ }

Assalamualaikum.
Setelah berzaman, aku buad keputusan untuk update lagi blog nie .
Ingatkan lepas SPM nanti baru nak aktif balik.
Tapi ohno, tak tak takk mungkin .


Banyak yang berubah dalam sekelip mata . Yang baik dah pun berubah jadi sekejam manusia . Yang dulunya jahat dah pun berubah untuk memperbaiki dirinya . Ada dua contoh yang sanagt jelas terpampang depan mata . Tinggal buang yang keruh , ambil yang jernih . Mama selalu pesan , nak berkawan tu tak salah , tapi kena pandai jaga diri . Bezakan yang baik dengan yang burok tuu . 

k aku bukan nak meleweh pasal tu actually ,
 tapi nak bagitahu yang nie . Ehemmmm ehemmmm :

Kalau dulu kau selalu baca pasal aku dengan budak tu tapi sekarang kau takan dengar lagi cerita macam tu . Aku takan cerita apape lagi pasal dia . Sebab antara kitorang dah takde apape lagi hubungan . Officially break . Aku hormat keputusan die tu . Tettttttt...................

And sekarang aku dah pun jumpa pengganti . Cewahhhh , sekadar mencuba nasib jea . Tak salah kann . Actually budak nie jiran aku . So takdelah susah sangat nak stalk itu ini kann . Dah memang aku tahu budaknya macam mana . Tapi ade pulak mminah nie , alahai sakai betul perangai nak cakap aku rampas balak die . Please lah aku bukan type orang yang merampas keyy . Haram dalam keturunan aku . Whateverlah yang penting aku happy dengan die . Kau diammm !

P/S : Salah satu dosa ialah dosa meruntuhkan rumah tangga orang . Please , take note :)




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥